انجام عملیات اجرایی اتوبان محور مرند - جلفا

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی بر انجام عملیات اجرایی اتوبان محور مرند - جلفا تاکید کرد.

ذاکری اتمام اتوبان مرند - جلفا را یکی از مهمترین پروژه‌های عمرانی این شهرستان عنوان کرد و گفت: در دولت سیزدهم طرح ۴ باند کردن محور مرند - جلفا پیشرفت خوبی داشته و فقط یک قطعه به طول ۷ کیلومتر و یک قطعه دیگر به طول ۳ کیلومتر از این محور باقی مانده است.

ذاکری با بیان اینکه ۳ کیلومتر باقی مانده از این اتوبان در هفته دولت امسال بازگشایی خواهد شد تاکید کرد: در این جلسه طی توافقی که انجام گرفت مقرر شد هزینه‌های زیرسازی ۷ کیلومتر باقی مانده از محور مرند - جلفا توسط سازمان منطقه آزاد ارس و روسازی توسط اداره کل راه و شهرسازی پرداخت شود.

 وی ادامه داد: به جز ۳ کیلومتری که در هفته دولت افتتاح خواهد شد سعی می‌شود ۳ الی ۴ کیلومتر از قطعه ۷ کیلومتری این محور نیز در هفته دولت بازگشایی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی در خصوص برخی مسائل و مشکلات زیرساختی حوزه کشاورزی، آب شرب و راه‌های روستایی شهرستان مرند گفت: خوشبختانه توافقات مهمی بین دستگاه‌های اجرایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در راستای تامین اعتبارات برای حل مشکلات شهرستان انجام گرفت.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات تامین آب شرب شهرستان مرند خاطرنشان کرد: برای اتمام حفاری چاه‌های عمیق شهرستان مرند مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است و امید داریم تا حدودی مشکلات آب شهرستان مرند رفع شود.

حبیب زاده همچنین بر تکمیل عملیات ساخت زیرگذر دهستان دولت آباد تاکید کرد و گفت: مقرر گردید معاونت عمرانی فرمانداری و اداره راهداری شهرستان مرند نواقصات پل زیرگذر دولت آباد را احصا کنند و تا دو ماه آینده شاهد بازگشایی این پل باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
قرار بود اب از ارس به یکانات و هرزنات برسد که نرسید مرند به جز بدبختی و فلاکت برای ساکنانش چیز دیگری ندارد کارگران مرند با اون همه سرمایه ملی برای کار میرن شبستر . میگن کارگران افغانی
United States of America
مجید
۱۷:۰۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
پول لازم داریداز دزدهای شهرداری مرند وام بگیرید.