بیانیه مجمع نیرو‌های انقلاب استان اصفهان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری

مجمع نیرو‌های انقلاب استان اصفهان در بیانیه‌ای با اشاره به اهمیت چگونگی انتخاب و توانمندی‌های رئیس‌جمهور آینده نکاتی را مطرح کرد.

مجمع نیرو‌های انقلاب استان اصفهان در بیانیه‌ای با اشاره به اهمیت چگونگی انتخاب و توانمندی‌های رئیس‌جمهور آینده و تاثیرگذاری این رویداد در حرکت تمدنی ایران اسلامی نکاتی را مطرح کرد.

متن بیانیه مجمع نیرو‌های انقلاب اصفهان به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بیش از شصت سال از قیام ابراهیم گونه امام خمینی رحمت الله سپری شده است. پیر سفر کرده‌ای که انوار اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه و آله را متجلی کرد و چراغ راهی شده برای آزادی خواهان و آزادی اندیشان جهان.

و اما امسال در ایام رحلت آن رهبر آسمانی در فراق یکی از شاگردان مخلص ایشان غمگین و اندوهناک بودیم. رئیس جمهور شهیدی که مزد خدمت صادقانه و خالصانه خود به خلق الله را با شهادت و عروج عارفانه اش از معبود خود گرفت.

خادمِ مردمی که بنا بر شهادت رهبر معظم مرد کار و عمل و خدمت و صفا و صداقت بود و برای خدمت شب و روز نمی‌شناخت. واما امروز ایران اسلامی دربرهه حساس دیگری قرار گرفته است و دوست و دشمن با حساسیت ویژه‌ای به آن می‌نگرند:

انتخاب رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی با حماسه مردم عزیز کشورمان

مجمع نیرو‌های انقلاب اصفهان بر خود لازم می‌داند با توجه به تأکیدات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای حفظه الله تعالی درباره اهمیت چگونگی انتخاب و توانمندی‌های رئیس جمهور آینده و تأثیر گذاری این رویداد در حرکت تمدنی ایران اسلامی نکات زیر را اعلام نماید:

۱- به حول و قوه الهی با برگزاری انتخابات با حداکثر مشارکت و آرای بالا نه تنها ملت عظیم شأن ایران، تهدید موجود را به فرصت تبدیل خواهد کرد بلکه به تعبیر مقام معظم رهبری دستاورد بزرگی برای ملت ایران خواهد بود.

۲- در این راستا از نهاد‌ها و دستگاه‌های برگزار کننده انتخابات و بویژه نامزد‌های محترم انتظار داریم تلاش مدبرانه و مسئولانه خود را در جهت برگزاری با شکوه انتخابات بسیج نمایند.

۳- بعد دیگری از حماسه انتخابات مردم که مکمل حماسه بدرقه شهیدان خدمت خواهد بود انتخاب یک رئیس‌جمهور فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب است تا علاوه بر تثبیت عمق راهبردی ایران اسلامی در منطقه و دنیا تثبیت کند معضلات و حفره‌های اقتصادی و فرهنگی را پرکند.

۴- از مهمترین مؤلفه‌های برگزاری انتخاباتِ باشکوه، رعایت اخلاق اسلامی در مراحل مختلف انتخابات است، زیرا به تعبیر رهبر حکیم انقلاب بدگویی، تهمت، لجن‌پراکنی کمکی به پیشرفت کار نمی‌کند بلکه به آبروی ملی هم لطمه می‌زند لذا از نامزد‌های محترم و هواداران شان انتظار می‌رود در رقابت‌های انتخاباتی پیش‌رو اخلاق را حاکم نمایند.

۵- و در پایان، نامزد‌های محترم فراموش نکنند که با حضور ۳ ساله شهید رئیسی در عرصه اجرایی کشور نصاب تازه‌ای در خدمت‌گذاری به مردم به‌وجود آمده است و خدمت بی منت، تحرک و فعالیت شبانه روزی، صفا و صداقت و بویژه کرامت و عزت ایشان برای مردم مسیر خدمت گزاری را برای مدعیان جدید این جایگاه بسیار سخت‌تر نموده است لذا با خلوص نیت و صدق عمل در این مسیر گام بردارند تا در تاریخ به عنوان راهرو شهدای بزرگ خدمت از بهشتی و رجایی تا رئیسی و همراهان بی ادعایش از آنها نام برده شود.»

مجمع نیرو‌های انقلاب اسلامی استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار