۲ مصدوم در واژگونی خودرو در گردنه چری

انحراف خودروی ساینا از جاده و برخورد با موانع کنار جاده در محور کوهرنگ به مسجد سلیمان در گردنه چری، ۲ مصدوم برجای گذاشت.

مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: طی تماس تلفنی E.O.C خبری مبنی بر انحراف یک دستگاه خودروی سواری ساینا از جاده و برخورد با سنگ‌های کنار جاده در محور کوهرنگ به مسجد سلیمان در گردنه چری دریافت شد.


بیشتر بخوانید


وی اظهار کرد: به سرعت پس از هماهنگی با رئیس شعبه، تیم پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهدای بازفت به محل حادثه اعزام شدند.

مثنوی افزود: دو سرنشین این خودروی سواری مصدوم شدند و یک نفر از مصدومین یک خانم ۵۴ ساله بود که دچار ترومای پای چپ و دچار تنگی نفس و سرگیجه شده بود و نیرو‌های امدادی پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی و اکسیژن تراپی، مصدومین را به درمانگاه صمصامی منتقل کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۱۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
عجیب است خوزستان و مسجد سلیمان و اندیکا و.. با اینهمه درآمد نفتی جاده هایش در قسمت شرقی بسیار بدتر و کندتر از مسیر استان بام ایران چهارمحال بختیاری است هر چند هر دو استان کوتاهی‌های فراوانی در هموار کردن و مسیرهای میانبر و ضعفهای فراوانی در ساخت تونل و پل دارند
به امید روزی که این مسیر بین کوهرنگ و اندیکا که دهها شهرستان مرکز کشور و شهرستانهای شمالی و جنوبی و بندری خوزستان را تسهیل می‌کند با جاده های میانبر و عریض و چهار بانده به دویست کیلومتر کاهش یابد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
امیدوارم هر چه زودتر تونل چری به بهره‌برداری برسد و دیگر شاهد این اتفاقات ناگوار نباشیم
آخرین اخبار