استعداد‌های فارس برای رونق اقتصادی چشمگیر است

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از عزم راسخ دولت در راستای اجرای پروژه های محرومیت زدایی خبر داد و استعدادهای استان را برای رونق اقتصادی چشمگیر توصیف کرد.

حامد رستمی در بازدید از بخش سورنا پشتکوه شهرستان رستم اظهار داشت: تمهیدات زیادی برای توانمندسازی روستاها در دست انجام است و دولت سیاست توسعه پایدار روستایی را دنبال می کند.

او با اشاره به فرهنگ مداری و اصالت اهالی بخش سورنا شهرستان رستم گفت: با اجرای طرح های محرومیت زدایی کیفیت زندگی اهالی شریف این منطقه بهبود می یابد.

رستمی از اهالی شریف روستاها به عنوان بهترین سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه تامین امنیت غذایی یاد کرد و افزود: در بازدیدهای میدانی از نزدیک با مشکلات روستاییان آشنا می شویم و تمهیدات لازم برای محرومیت زدایی انجام می شود.

او خواستار عمل به تعهدات دستگاه های خدمات رسان در قبال روستاها شد و اظهار داشت: بهبود مسیرهای مواصلاتی، اجرای تعهدات مسکن روستایی، ارایه تسهیلات کارآفرینی و اشتغالزایی، تامین آب شرب پایدار و انرژی برای روستاها از پیش نیازهای مهم حفظ کانون های جمعیتی در مناطق دورافتاده است که باید نسبت به آن توجه ویژه داشت.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس در این بازدید میدانی پای سخنان اهالی بخش سورنا نشست و از هماهنگی با دستگاه های مسئول به منظور اجرای طرح های محرومیت زدایی خبر داد.

در ادامه این نشست هم‌اندیشی، مسائل و مشکلات شهرستان رستم با حضور امام جمعه، فرماندار، بخشداران، دهیاران و رؤسای شوراهای روستایی شهرستان رستم بررسی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.