تداوم تلاش برای تسهیل تردد زوار اربعین در مسیر تمرچین

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: امسال اقدامات ویژه‌ای در راستای تسهیل تردد زوار اربعین از مرز تمرچین در استان تدارک دیده شده است.

رسول عطایی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در جلسه بررسی روند اجرای طرح‌های راهسازی مسیر تردد زائران اربعین از مرز تمرچین پیرانشهر پیش‌بینی کرد که امسال ۱۴ کیلومتر در ۲ قطعه مختلف زیر بار ترافیک برود.

وی اضافه کرد: از این میزان ۶ کیلومتر در مسیر حیدرآباد تا نقده بوده و هشت کیلومتر دیگر نیز از مسیر نقده- پیرانشهر- تمرچین بوده که آماده بهره‌برداری می‌شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در ادامه گفت: بزرگراه بین‌المللی نقده- پیرانشهر مهمترین طرح اجرایی در راستای تسهیل تردد زوار اربعین از مرز تمرچین است که اقدامات ویژه‌ای برای اتمام این طرح عظیم در دست اجرا داریم. بزرگراه نقده- پیرانشهر- تمرچین، حدود ۵۴ کیلومتر است که از این میزان تا پیش از این، حدود ۲۰ کیلومتر زیر بار ترافیک رفته بود.

اربعین امسال نیز مصادف با چهارم شهریورماه بوده و با توجه به گرمای مسیر‌های جنوبی، مسیر تمرچین یکی از بهترین انتخاب‌ها برای حضور در راهپیمایی اربعین امسال به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.