مهمانی سه کیلومتری غدیر پنجم تیر در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

دبیر ستاد مردمی مهمانی عید غدیر خرم‌آباد گفت: جشن غدیرخم پنجم تیر به طول سه کیلومتر از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در بلوار سیدنور خدا موسوی (بلوار شورا) برای دومین سال در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

مسلم رضایی افزود:در این جشن برنامه پذیرایی، اطعام، برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، حجاب و عفاف، مدیحه‌سرایی، جشن، نورافشانی، مسابقات فرهنگی، مسابقات خانوادگی اجراء می شود.

دبیرستاد مردمی مهمانی عید غدیر خرم‌آباد با بیان اینکه در جشن سه کیلومتری غدیر یک روز مفرح توام با بحث جهاد تبیین و در کنار آن شور آفرینی انتخابات ریاست جمهوری برای مردم تدارک دیده شده ، افزود:سال گذشته در جشن سه کیلومتری غدیر بیش از ۱۲۰ غرفه و موکب برپا شد و برای امسال نیز تاکنون مجموعه‌های مختلفی از قبیل گروه‌های جهادی، هیئات مذهبی، موسسات خیریه، اصناف و بازاریان برای خدمت‌رسانی اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی گفت: از همه مجموعه‌های مردمی، دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف دعوت می‌کنیم تا در این جشن بزرگ حضور پیدا کنند همچنین از همه اقشار و گروه‌های مردمی که به هر عنوانی می‌توانند در این جشن خدمتی ارائه دهند دعوت شده تا به عاشقان حضرت امیرالمومنین (ع) خدمت کنند.

رضایی گفت:افرادی که قصد خدمت‌رسانی در این جشن بزرگ را دارند می‌توانند به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار