رئیس جمهور اصلح باید تابع ولایت باشد

انقلابی، تابع ولایت، اعتماد به ولایت و مردم، دارای روحیه جهادی و خستگی ناپذیر، ساده زیست و فساد ستیز از ویژگی‌های یک رئیس جمهور اصلح است.

امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های این هفته نمازجمعه در مصلی امام خمینی با تسلیت سالگرد شهادت حضرت امام محمدتقی (ع)، به بیان دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور اصفهان پرداخت و گفت: داشتن توکل برخدا، دارای ایمان قوی، ولایت پذیر، فعال و خستگی ناپذیر بودن، مردمی بودن و حضور در میدان، دیگر ویژگی‌های یک رئیس جمهور مردمی است.


آیت الله سید ابوالحسن مهدوی افزود: رئیس جمهور باید انقلابی، جوان گرا، معتقد به دیپلماسی عزتمندانه همچنین نزدیک‌ترین فرد به رهبر معظم انقلاب و تابع ایشان و دورترین فرد به دشمنان باشد.


نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری اظهارامیدواری کرد: رئیس جمهور منتخب راه رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی را ادامه دهد.


خطیب جمعه اصفهان با تاکید برای خلق حماسه باشکوه دیگر با شرکت گسترده مردم در انتخابات گفت:  وظیفه اصلی در این شرایط، کمک به بصیرت افزایی در مردم و تبیین ضرورت عقلی و شرعی حضور مردم در انتخابات است تا دشمنان به اهداف خود نرسند.


آیت الله مهدوی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: امام راحل،۵۰ سال قبل، نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی را پیش بینی کرده بودند و عملیات طوفان الاقصی، هیمنه این رژیم اشغالگر را از بین برد.


امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه تنفر مردم جهان از صهیونیست و حامیانشان، از برکات عملیات طوفی الاقصی است افزود: این عملیات، نقشه تسلط این رژیم غاصب بر منطقه را از بین برد، از طرفی باعث بیداری جوان و دانشجویان در کشور‌های مختلف شد والان گروه‌های مختلف مردم در جهان، دفاع از مردم فلسطین بویژه مردم بی دفاع غزه را خواستار هستند.


آیت الله مهدوی از مردم برای برگزاری مراسم‌ بزرگداشت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و حضور گسترده مردم در این آیین‌ها تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار