هر کس در خط تبیین حرکت کرد همجنس و دلسوز نظام و انقلاب است

امام جمعه کرمان گفت: باید در شناخت کاندیداها مراقب باشیم ، تبیین ، بهترین راه شناخت اصلح میتواند باشد .

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر کرمان سالروز شهادت امام جواد علیه‌السلام  ، همچنین شهادت زائران خانه خدا در سال ۶۶ و شهادت آیت الله سعیدی در زندان‌های مخوف طاغوت را تسلیت گفت.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: مراقب باشیم هم نسبت به شناسایی خود و دیگران ، دچار‌ شک و تردید نشونیم .

وی با تاکید بر اهمیت مسولیت ریاست جمهوری ، گفت: پس از انتخاب اولین رییس جمهور ،و برکناری رییس جمهور وقت. بواسطه حضور ضد انقلاب در کنار رییس جمهور وقت ، مردم انتخابات پیش از موعد داشتند و خادم ملت شهید رجایی را انتخاب کردند و در طول خدمت کوتاهش ،خدمات گسترده ای ارایه کردند.

اکنون هم با شهادت آیت الله رییسی ، انتخابات سرنوشت سازی در پیش است و باید مراقب سه جریان باشیم .

وی با اشاره به اینکه جنس انقلاب ما تبیین است ، گفت اگر در خط تبیین انقلاب حرکت کنیم ، بینیم ، موفق خواهیم بود ،چراکه جنس انقلاب جنس تبیین است .

امام جمعه کرمان  افزود:  رییس جمهور آینده باید تبیین گر باشد و کاندیدهای ریاست جمهوری باید به خوبی اهداف و  برنامه‌های خود را   تبیین کنند و  روشنگری  داشته باشند.

وی تاکید کرد: هر کس از جنس انقلاب بود و در مسیر انقلاب حرکت کرد ، شایسته است .

وی با بیان اینکه جنس انقلاب ،جنس‌تخریب نیست گفت: برخی با توهین و افترا و نشر اکاذیب ، به بهانه دفاع از انقلاب اهدافشان را پیشش میبرند و باید مراقب این خط انحرافی و هنجار شکن باشند .

خطیب جمعه کرمان در ادامه ، دسته ای دیگر را دسته سیاه نما توصیف کرد و گفت :این ساختار شکنان رهبری را هم نشانه می‌گیرند ، و برخی هم در عرصه قدرت ساختار شکن میشوند ، و روان و  آسایش مردم  را نشانه می‌گیرند و باید در اینگونه مواقع تبیین و روشنگری را در نظر گرفت 

وی انقلاب ۵۷ را نمونه بارزی از تبیین برشمرد  و گفت: در آن روزها ،همین مسأله تبیین  بود که مردم را به صحنه انقلاب کشاند .

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی افزود: کاندیدای ریاست جمهوری باید برای اصلاح امور کشور پا به رکاب شود و برای عموم مردم آسایش را به ارمغان بیاورد و باید احکام اسلامی را ساری و جاری کند.


برچسب ها: نماز جمعه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار