قتل بر سر نوبت آبیاری کشاورزی در سنندج!

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان گفت: قاتلی که هفته گذشته بر سر زمان استفاده از آب برای انجام آبیاری زمین کشاورزی یک نفر را به قتل رساند، دستگیر شد.

فرامرز شاکری گفت: هفته گذشته در درگیری میان دو کشاورز روستای نران شهرستان سنندج، یکی از آنان با اسلحه شکاری دیگری را به قتل رساند و پسر مقتول را نیز زخمی کرده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان افزود: بر اساس تحقیقات اولیه و اعتراف صریح قاتل، درگیری بر سر زمان استفاده از آب برای انجام آبیاری زمین کشاورزی بوده است.

وی بیان کرد: پس از اطلاع از این قتل، ماموران نیرو انتظامی بلافاصله در مدت زمان کوتاهی در محل حاضر و پس از هماهنگی با مراجع قضائی و با اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات تخصصی پلیسی، قاتل را در مخفیگاه دستگیر کردند.

شاکری با اشاره به اینکه مقتول ۶۷ سال سن داشت خاطر نشان کرد: قاتل توسط مأمورین دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری مورد استفاده در قتل نیز از مخفیگاه آنان کشف گردید.

وی بیان کرد: قاتل پس از دستگیری، در تحقیقات پلیسی به بزه ارتکابی خود در تیراندازی منجر به قتل اقرار کرده و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

برچسب ها: دستگیری قاتل ، سنندج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدجواد
۲۱:۱۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
سخته ولی غیر قابل اجرا نیست،این خشم لعنتی رو کنترل کنید البته خودخواهی و تکبر بعضیا هم ، کم از خشم افسار گسیخته نیست،شیطان هم بعد از موفقیت در اجرای نقشه یه گوشه مینشیند و بعد از قهقه مستانه دنبال نفر بعدی میرود،خدایا به ما ضعیفان رحم کن.آمین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
تبریک به دادگستری بابت حل اختلافات بین مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
از قدیم جنگ آبها در مزارع و از بین رفتن انسانهای زیادی وجود داشت سال ۱۳۲۵جوان ۲۰ ساله توسط یک جوان مغرور خان محل با چاقو بر سر تقسیم آب کشته شد که فرد قاتل بناحق کشته بود و در نهایت قاتل هم در ۶۰ سالگی ماشین زد و کشته شد.