معاون امور مشترکان شرکت توزیع برق استان یزدگفت: مصرف برق استان از هزار به هزارو ۱۳۰ مگاوات رسید.

جلیلی معاون امور مشترکان شرکت توزیع برق استان یزد با اشاره به اینکه تعرفه مصرف برق شهر‌های یزد، زارچ، اشکذر، میبد، اردکان و بافق جزو مناطق گرمسیری منطقه ۴ لحاظ شده است، گفت: این تعرفه درماه‌های تیر و مرداد لحاظ خواهد شد. 

وی ادامه داد: الگوی مصرف برق برای این دوماه و شهر‌های نامبرده مصرف ماهیانه ۴۵۰ کیلووات ساعت خواهد بود، البته فقط شهرستان بافق در مدت سه ماه خرداد، تیر و مرداد در این گروه قرارمی گیرد.

معاون امور مشترکان شرکت توزیع برق استان یزد، با اشاره به اینکه باتوجه به گرمتر شدن هوا و وارد مدار شدن وسایل سرمایشی مصرف برق استان یزد نسبت به ۱۰ روز گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است، افزود: مصرف برق استان یزد از هزار به هزارو ۱۳۰ مگاوات رسیده است. 

جلیلی، از همشهریان خواست تا برای کولر‌های آبی حتما سایبان نصب و از دور کند کولر استفاده کنندو در صورت استفاده از کولر گازی درجه را روی ۲۵ و بالاتر تنظیم کنند. 

وی از همشهریان خواست تا از استفاده از وسایل پرمصرف در ساعات اوج مصرف بکاهند و استفاده از این وسایل را به آخر شب‌ها موکول کنندو بانوان استفاده از برنامه اقتصادی ماشین لباسشویی و ظرفشویی را در برنامه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.