سه طرح بزرگ صنعتی خانه شامل واگذاری کشتارگاه صنعتی، طرح کشت و صنعت سه هزار راسی و کارخانه کارتن‌سازی در بخش جونقان شهرستان فارسان در دستور کار قرار دارد.

محسن مولوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در نشست شورای اداری بخش جونقان شهرستان فارسان که با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، گفت: از این تعداد دو طرح مصوب سفر رئیس‌جمهور است که شامل واگذاری کشتارگاه صنعتی جونقان از سازمان جهادکشاورزی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و احداث طرح کشت و صنعت سه هزار راسی که در داخل کشتارگاه انجام می‌شود، است که تلاش خود را برای تسریع در بهره‌برداری این طرح‌ها به کار گرفته‌ایم.

وی افزود: پارسال هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبارات اشتغالزایی به صورت قرض‌الحسنه در شهرستان فارسان پرداخت شد.

مولوی اضافه کرد: امسال نیز ایجاد اشتغال برای هزار و ۶۷ نفر در سطح شهرستان از سوی ۳۱ دستگاه اجرایی هدف‌گذاری شده است.

وی بیان داشت: همچنین از محل اعتبارات بخش تعاون نیز ۲۰۰ میلیارد ریال برای شهرستان فارسان در سالجاری اختصاص یافته است و هر تعداد شرکت تعاونی در بخش‌های اقتصادی که نیاز به منابع مالی داشته باشد می‌تواند از این محل منتفع شود.


بیشتر بخوانید


مولوی اظهار داشت: در بخش مشاغل خانگی نیز ۲۱۰ میلیارد ریال امسال به شهرستان فارسان اختصاص یافته است و فرماندار می‌تواند این اعتبار را بین دستگاه‌های اجرایی توزیع کند.

وی یادآور شد: کمک به احیای واحد‌های راکد و تعطیل در قطب صنعتی جونقان را از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل برشمرد و گفت: از محل منابع صندوق کارآفرینی امید به احیای سه طرح به مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال کمک شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار