اخبار نیروی انتظامی قزوین؛

از کشف ۳۰ قبضه سلاح سرد تا کشف کولرگازی قاچاق

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنجشنبه هفدهم خرداد ۱۴۰۳ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس در تفرجگاه‌ها و پارک‌های شهر الوند ۳۰ قبضه سلاح سرد کشف و ۹ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ منصوری با اشاره به اینکه برخورد با عاملان ناهنجاری و ایجاد مزاحمت برای شهروندان یکی از مهمترین ماموریت‌های پلیس است، بیان کرد: این طرح بطور مستمر در دستور کار بوده و در تمام نقاط این ششهرستان به اجرا در خواهد آمد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده درقزوین

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان، از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مخلان نظم و امنیت و پاکسازی نقاط آلوده طی ۱۵ روز گذشته در سطح استان خبرداد.

سرهنگ عبدالمالکی افزود: در این طرح ماموران با شناسایی منازل، پاتوق‌ها و محل‌های فعالیت خرده فروشان موفق شدند ۴۰ نفر خرده فروش و معتاد مواد مخدر را دستگیر و مقادیری از انواع مواد مخدر و آلات و ادوات مصرف و توزین را کشف و جمع آوری کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: اجرای این طرح دستاورد‌های مطلوبی، چون کشف ۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه و دستگیری ۶ نفر سارق، توقیف ۱۰ دستگاه وسایط نقلیه متخلف به همراه داشت.

سرهنگ عبدالمالکی اضافه کرد: طرح‌های پاکسازی در رابطه با خرده فروشان و دستگیری مجرمین و سارقان به صورت مستمر در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کولرگازی قاچاق به مقصد نرسید

سرهنگ مهدی حاجیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزاد راه قزوین - زنجان به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مظنون و آن را توقیف کردند.

سرهنگ حاجیان راد افزود: ماموران در بازرسی از داخل خودرو تعداد یک دستگاه کولر گازی خارجی فاقد هرگونه مدارک گمرکی را کشف و یک نفر دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اقلام مکشوفه را ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کردند، گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی از شهروندان خواست:در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.