صدور ۱۳ میلیارد ریال جریمه برای متخلفان واحد‌های صنفی و غیر صنفی کردستان

: از یکم خرداد ماه سال جاری تا ۱۵ خرداد، جاری طی بازرسی‌های انجام گرفته در مجموع ۱۳ میلیارد و ۳۴۹ میلیون ریال جریمه برای متخلفان واحد‌های صنفی  و غیر صنفی در کردستان صادر شده است.

 معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار داشت: در این مدت در مجموع ۸۳۳ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در سطح بازار استان صورت گرفته است.

فرزاد سردارزاده افزود: با تلاش و بازرسان این سازمان در بازرسی‌های به عمل آمده از واحد‌های صنفی و غیر صنفی ۱۳۰ مورد تخلف کشف شده است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت کردستان بیان کرد: در این رابطه ۱۲۶ فقره پرونده برای واحد‌های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

سردارزاده با اشاره به اینکه عمده این تخلفات گران فروشی کم فروشی و عدم درج قیمت بوده یادآور شد: از طریق ستاد خبری دارات صنعت معدن و تجارت شهرستان‌های استان ۸۴ گزارش مردمی درج شده و در رسیدگی به آنها ۲۶ مورد تخلف احراز که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد‌های صنفی اعم از کم فروشی گران فروشی عدم درج قیمت و ... در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت معدن و تجارت معرفی کرده و موارد تخلف را گزارش کنند..

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.