معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: مشکلات فضا‌های آموزشی شهرستان خاتم با تامین اعتبار حل می‌شود.

خان محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس نوسازی مدارس کشور در سفر به شهرستان خاتم و بازدید از پروژه‌های نیمه تمام و مدارس فرسوده گفت: فضا‌های آموزشی شهرستان خاتم وضعیت خوبی ندارد و نیاز است پروژه‌های نیمه تمام با تامین اعتبار تکمیل شوند و در مهر ماه ۱۴۰۴ به بهره برداری برسد.

وی افزود: سه مدرسه فرسوده این شهرستان نیاز به تخریب و باز سازی دارد که به مدت سه سال کار احداث آنها  به ترتیب تأمین اعتبار انجام خواهد شد.

خان محمدی بیان کرد: در بحث تجهیزات و تعمیرات مدارس به ویژه سرویس بهداشتی دانش آموزان مشکلات زیادی وجود دارد و قول می‌دهیم تا پایان تابستان امسال کمک‌های خوبی شود.

رئیس نوسازی مدارس کشور گفت: ما سعی داریم مشکلات فضا‌های آموزشی شهرستان خاتم را حل کنیم چرا که در این شهرستان استعداد‌های خوبی وجود دارد و ما نباید بگذاریم این استعداد‌ها به خاطر نبود امکانات دچار مشکل شوند.

در این سفر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس نوسازی مدارس کشور به همراه صباغیان نماینده مردم شهرستان خاتم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاتم از پروژه‌های نیمه تمام مدرسه ۶ کلاسه حضرت زینب (س) و مدرسه ۱۲ کلاسه امام حسن مجتبی (ع) و مدرسه فرسوده نواب صفوی بازدید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار