نماینده ولی فقیه درگیلان با بیان اینکه حرکت در مسیر رشد، سختکوشی می‌خواهد، گفت: کشور نیازمند افراد خوش فکر، توانمند و پرکار مثل اول انقلاب است.

آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امشب در دیدار سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تقدیر از اقدامات مجموعه انتظامی استان گفت: امنیت در مرز‌های ما در سایه وجود مرزبانان و در داخل کشور توسط نیروی انتظامی عزیز محقق شده است.

او با بیان اینکه در جریان آشوب‌های گذشته مجموعه انتظامی محبوب بود و محبوب‌تر شد، افزود: مظلومیت مجموعه انتظامی در جریان اغتشاشات به اثبات رسید و آنچه که دشمنان از آن سخن می‌گفتند نقش برآب شد.

امام جمعه رشت همچنین تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در سخنرانی اخیر خود در مرقد مطهر امام خمینی (ره) چقدر از شهید رئیسی تجلیل کردند و ما نیز نیازمند چنین انسان‌های توانمند و پرکار مثل اول انقلاب هستیم.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه حرکت در مسیر رشد و تعالی نیازمند سختکوشی، مجاهدت و ایثار است، گفت: کشور نیازمند افراد خوش فکر و توانمند است.

 او به تلاش‌ها و هماهنگی‎های صورت گرفته در جهت آرامش فضای استان و به دور از التهاب بودن اشاره کرد و با تأکید بر اینکه فضای ملتهب آثار بسیار ناگواری حتی بیش از کشف حجاب دارد، افزود: یک فرمانده و یا مدیر باید تدبیر عقلانی برای کارش داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد: اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) فراجا خوب است، اما چند نکته از جمله همراهی همه نهاد‌ها و بخش‌های ذیربط را طلب می‌کند.

به گفته آیت الله فلاحتی، در این خصوص همه نهاد‌ها باید هماهنگ عمل کرده، بازتاب و بازخورد آن دیده و آسیب‌ها شناسایی شود.

برچسب ها: طرح نور ، اجرای قانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.