راه‌اندازی دبیرخانه قرارگاه تبیین عملکرد دولت در لرستان

دبیر شورای اطلاع‌رسانی لرستان از راه‌اندازی دبیرخانه قرارگاه تبیین عملکرد دولت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبر داد.

 اعظم روانشاد روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در دوران ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی، موفقیت‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف برای ایران اسلامی به دست آمد گفت: در طی این مدت خدمت‌رسانی دولت سیزدهم برنامه‌ها، اقدامات و فعالیت‌های مهم و موثری در راستای توسعه همه جانبه استان لرستان از جمله در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، صنعتی، توسعه روستایی وشهری، فعال کردن واحد‌ها و پروژه‌های راکد و ... انجام گرفته است.

دبیر شورای اطلاع‌لرستان لرستان گفت: نیز براساس مصوبات ششمین جلسه قرارگاه جهاد تبیین استان که روز سیزدهم خردادماه در محل دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان برگزار شد و شورای اطلاع‌رسانی لرستان به ریاست استاندار لرستان دستگاه‌های اجرایی استان باید مهم‌ترین عملکرد‌های ۱۰۰۰ روزه دولت را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی استان که به عنوان دبیرخانه قرارگاه تبیین عملکرد دولت در استان نیز انتخاب شده است ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به تلاش شهید رئیسی برای خدمت به مردم، افزود: در این شرایط باید به خوبی خدمات دولت سیزدهم را تبیین کنیم.

اعظم روانشاد با تاکید بر اینکه باید مُبلغ اقدامات دولت در سطح جامعه باشیم افزود: شهید رئیسی الگویی از مدیر تراز انقلاب اسلامی بود و اگر می‌خواهیم در انتخابات پیش رو انتخاب اصلحی شکل بگیرد باید شخصیت آقای رئیسی به‌خوبی تبیین شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: براساس تصمیم اتخاذ شده دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند اقدامات شاخص امیدبخش و نشاط آفرین دولت در خدمت‌رسانی به مردم را برای افکار عمومی تبیین کنند و به دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی استان در قالب مشخص ارسال کنند و این دبیرخانه نیز آنها را جمع‌آوری، تدوین و به اطلاع عموم خواهند رساند.

برچسب ها: ارشاد ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.