امنیت اجتماعی سواحل و تفرجگاه‌ها مطالبه مردمی است

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در بازدید از سواحل مازندران، گفت: وجود آرامش و امنیت در سواحل و تفرجگاه‌ها از مطالبات به حق مردم و مسافران است.

 

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در بازدید از سواحل استان مازندران گفت: یکی از ثمره‌های انقلاب اسلامی وضعیت بسیار خوب سواحل نسبت به قبل از انقلاب است.

سردار رضایی با اشاره به تقدیم بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید از استان مازندران به نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان داشت: این شهدا خود شاهد و ناظر بر وجود ارزش‌های اسلامی بر این استان هستند ویکی از مطالبات اصلی مردم این استان از مسئولان ساماندهی سواحل می‌باشد.

وی با اشاره به برخورداری از نعمت سواحل و طبیعت استان مازندران که باعث گسیل جمعیت زیادی از مردم سراسر کشور به این استان شده است خدمت به این مردم را از افتخارات پلیس استان برشمرد و گفت: وجود آرامش و امنیت در سواحل و تفرجگاه‌ها از مطالبات به حق مردم و مسافران این استان است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان این که در سال‌های گذشته تجریبات خوبی نصیب این استان شده است، تصریح کرد: با استفاده از این تجربیات اقدامات خوبی در مرز‌های کشور و از جمله در استان مازندران صورت گرفته است.

سردار رضایی با اشاره به نقش همه دستگاه‌های اجرایی، خانواده‌های شهدا و مردم در ساماندهی سواحل، برخورد با ناهنجاری‌ها را به عنوان یک جرم مشهود از وظایف قانونی پلیس برشمرد و خاطرنشان کرد: پلیس در این راستا ضمن اقدامات ایجابی با عده معدودی که بخواهند از قانون تمکین نکنند برخورد خواهد کرد.

وی همچنین اظهار داشت: هیچگونه گزارشی از عدم تمکین مردم به قانون و هنجار‌های اجتماعی در ماه‌های اخیر نداشته ایم، اظهار داشت: اجرای طرح‌های انتظامی رضایتمندی مردم و خانواده‌ها را در پی داشته است و این از ثمره‌های تلاش همکاران انتظامی است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر رعایت قانون و مقررات از سوی مسافران این استان گفت: آن چه که موجب رنجش مردم و خانواده‌ها می‌شود عدم تمکین به قانون از سوی عده معدودی از افراد است.

وی آرامش و امنیت را یکی از اولویت‌های اصلی مردم در کنار همه ماموریت‌های پلیس برشمرد و در پایان با اشاره به بازدارندگی جرائم رانندگی آن را در کاهش تخلفات رانندگی موثر دانست و گفت: کاهش جرائم و تخلفات موجب کاهش هزینه‌های جرم و همچنین کاهش آزار دهندگی برای مردم برشمرد.

سردار رضایی در خاتمه تصویب و تدوین قوانین و مقرراتی که موجب بازدارندگی در بروز جرائم و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود را مورد تاکید قرار داد و گفت: قطعا تصویب این قوانین و مقررات موجب کسب رضایت مردم خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.