سلطانی نژاد از راه اندازی باجه جهادی دفتر خدمات قضائی الکترونیک در روستای گوغر و در بخش چاه مرید از در روز پنج شنبه خبر داد.

حسن سلطانی نژاد از راه اندازی باجه جهادی دفتر خدمات قضائی الکترونیک در روستای گوغر از توابع شهرستان بافت و در بخش چاه مرید از توابع شهرستان کهنوج در روز پنج شنبه تاریخ ۱۷ خرداد خبر داد.

وی با بیان این مطلب که ارائه خدمات الکترونیک قضائی در پنج شنبه این هفته برای مردم روستا‌های اطراف این ۲ روستا نیز رایگان است، بیان داشت: مکان دفتر خدمات قضائی گوغر در محل دهیاری و دفتر خدمات قضائی چاه مرید در محل شهرداری می‌باشد و مردم این مناطق می‌توانند به صورت رایگان از مشاوره حقوقی و قضایی بهره‌مند شوند.

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان کرمان بیان داشت: دادگستری کل استان کرمان از راه اندازی دفاتر خدمات قضایی الکترونیکی در مناطق دور افتاده و کم برخوردار استان استقبال خواهد کرد.

وی همچنین هدف از اجرای این طرح را عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم دسترسی آسان مردم به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار به خدمات قضایی عنوان کرد.

سلطانی نژاد با بیان اینکه طرح مذکور در قالب دفاتر سیار اجرا می‌شود، بیان کرد: یکی دیگر از اهداف اجرای این طرح که با مشارکت کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان برگزار می‌شود، تسهیل دسترسی مردم به خدمات دستگاه قضایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار