رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: مردی که پسر و همسرش را در خانه به آتش کشیده بود، دستگیر شد.

 سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اوایل فروردین ماه امسال، کارکنان بیمارستان سوانح سوختگی بیمارستان شهید مطهری از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مرگ مشکوک یک مادر و پسر جوان را گزارش کردند.

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پای در سردخانه گذاشتند و با جسد زن و پسر جوانی مواجه شدند که براثر سوختگی، فوت شده بودند؛ بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که این ۲ بر اثر حادثه آتش‌افروزی عمدی در یک خانه واقع در مرکز تهران از سوی پدر خانواده، قربانی جنایت شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که پدر خانواده که نقاش ساختمان بوده با انگیزه نامشخصی با استفاده از بنزین اقدام به آتش زدن همسر و پسرش کرده، اما خودش در این حادثه آسیب جزئی دیده است.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، خیلی زود مرد میانسال را دستگیر کردند؛ متهم که در جریان بازجویی‌ها منکر هرگونه آتش‌افروزی مرگبار بود پس از مواجهه با مدارک و شواهد موجود داخل پرونده از یک جنایت هولناک رازگشایی کرد.

وی افزود: مرد جوان ماجرای جنایت را این‌طور توضیح داد، در خانواده ما اختلاف زیادی وجود داشت؛ روز حادثه قصد داشتم به نقاشی یک ساختمان بروم و از پسرم درخواست کردم برای کمک به‌همراهم بیاید، اما او مخالفت کرد و مشاجره‌ای میان ما شکل گرفت؛ در این میان، بنزین را روی خودم ریختم و تهدید به خودسوزی کردم، اما پسرم با بی‌ادبی جوابم را داد که من عصبانی شدم و بنزین را روی او ریختم و با فندک آتش‌افروزی کردم. در ادامه همسرم آمد تا به پسرم کمک کند، اما با توجه به اینکه بطری بنزین روی زمین افتاده بود خودش نیز دچار حادثه شد؛ من نیز از این آتش‌سوزی جان سالم به‌در بردم، پشیمانم و قصد ارتکاب جنایت را نداشتم.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای سیر مراحل قانونی پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

برچسب ها: پلیس آگاهی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
مردک چرا اون موفع که دیده پسر و زنش دارن میسوزن نرفته با آب و پتو آتیش خاموش کنه و از مرگ نجاتشون بده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
عقل که نباشد جان در عذاب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
چه خبرایی وچه جنایاتی میشه همیشه تجاوزوقتل عزیزان وخانواده اخرالزمان‌شده خدایاظهوررانزدیک ترکن خسته شدم ازاین‌همه ناامیدی ظلم‌وسختی
United States of America
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
این خبر مال ۲ ماه پیش بود که آخرین خبر ،خبرشو داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
من و زنم هم روزی ده بار جنگ و دعوا داشتیم و کل ساختمون از فحشا و جیغ و دادای ما به تنگ اومده بودن و هزار بارم برام چاقو کشید ولی با سیاست دعواها رو میخوابوندم و بشدت مواظب بودم بچه هام تحت تاثیر این جنجالا قرار نگیرن و هر دو تاشون رتبه زیر ۴۰۰ کنکور ریاضی سراسری شدن و بورس آمریکا و کانادا شدن و رفتن آدم باید سیاست داشته باشه و کار بلد باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
پس خدا رو شکر درست شدی وگرنه تو رو هم میبردن امین اباد.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۴۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
زنت برات چاقو کشید ؟
به مشاور خانواده مراجعه میکردین خیلی بهتر بود
Iran (Islamic Republic of)
ع
۱۵:۳۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
زنها بیشترشان یاغی هستند و تا چند سال دیگر با این روند جای گنده لات ها را در محلات می گیرند خدا رحم کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
بچه ها زبون مخصوص به خودشون رو دارن یعنی برای انجام کوچکتری کاری باید کاملا اقناع بشن والا نمیکنن و هر کی زبون بچه رو نمیفهمه حق حرف زدن با بچه رو نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
اسم انسان نباید روی چنین افرادی گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
ایوک دو نفر بسوزند هیچکی نفهمه ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
نقاش آتش افروز
همانند اینکه می خواهید طرف را معرفی کنید ...
آخرین اخبار