شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از چالش خود برای دریافت وام فرزندآوری در شهرستان اهواز استان خوزستان سخن گفت.

داشتن فرزند یکی از موهبت هایی است که از سوی خداوند به بندگان اعطا می‌شود. اما این روز‌ها کاهش جمعیت جوان کشورمان موجب شده تا دولتمردان تسهیلاتی را به خانواده‌هایی که فرزندان آنها از سال ۱۴۰۰ به بعد متولد شدند مزایایی تعلق گیرد تا کمک هزینه‌ای برای آنها باشد و از سوی دیگر تشویقی برای فرزندآوری شود. اما این روز‌ها شرایط سخت برخی از  بانک‌ها برای ارائه این تسهیلات خانواده‌ها را سردرگم کرده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از شرایط سختی که در برخی از بانک های شهر اهواز برای ارائه وام فرزندآوری در نظر گرفته اند گلایه کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

با عرض سلام و خسته نباشید سال گذشته برای وام فرزندآوری در بانک ملی ثبت نام کردیم. دو ضامن هم به سختی توانستم جور کنیم. اما به من گفتند دو ضامن باید بیاوریم که معلم رسمی باشد. اما قانون می‌گوید یک ضامن کافی است.
مجدد به بانک دیگر مراجعه کردیم به من گفتند باید خود من شاغل باشم و بیمه و ضامن رسمی و سند خانه یا ماشین هم داشته باشم. حالا که دوباره ثبت نام کردم شرایط از سال گذشته تا کنون سخت‌تر شده است. بنده دانشجو و متاهل و مستاجر و دارای خانواده ۶ نفری هستم. لطفا پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
سلام،درخصوص اصلاحیه رتبه بتدی آموزگاران بازنشسته اول مهر ۱۴۰۰ درسوابق بازنشستگی رسیدگی گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
سلام ، درمورد رتبه بندی آموزگاران بازنشسته مهر ۱۴۰۰ هم رسیدگی شود برخی از معلمین قبلا مدارک درسامانه رتبه بندی ثبت وثبت اعتراض نیز ننموده ورتبه برای آنان تعیین ولی برابر امتیاز از رتبه بالاتر بهر ه مند میشوند لطفا پی گیری بعمل اید
آخرین اخبار