در دیدار فرماندار شهرستان مروست با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، وضعیت زیرساخت و خدمات ارتباطی در روستا‌ها و محور‌های جاده‌ای شهرستان مروست بررسی شد.

اکرم فداکار مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد در جلسه با فرماندار شهرستان مروست، با ارایه گزارشی از آخرین وضعیت شاخص‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان مروست، پایین بودن آمار ثبت شده جمعیت ساکن آبادی‌ها و روستا‌های شهرستان در سامانه‌ها را یادآور شد و گفت: آمار خانوار و جمعیت در تعیین اولویت توسعه ارتباطات روستایی که بر اساس برنامه‌ریزی‌های ملی و آمار‌های رسمی انجام می‌شود، موثر است.

وی با تاکید بر اهمیت ویژه پوشش تلفن همراه در روستا‌ها و محور‌های جاده‌ای شهرستان، اظهار کرد: در تلاش هستیم با بررسی‌های فنی و اخذ مجوز‌های مربوطه اقدامات لازم در جهت بهبود کیفیت ارتباطات شهری و روستایی شهرستان انجام پذیرد تا تمامی مردم خصوصاً اهالی روستا‌ها از خدمات ارتباطی پایدار و باکیفیت بهرمند شوند.

بر اساس این گزارش، در دیدار جواد دانشور فرماندار مروست با اکرم فداکار مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، تکمیل پوشش تلفن همراه برخی روستاها، جاده‌های مواصلاتی و توسعه شبکه فیبرنوری در مناطق شهری شهرستان مروست از موضوعاتی بود که در این نشست بررسی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار