رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان شیراز از خط کشی ۱۰۵ کیلومتر از محور‌های این شهرستان طی اردیبهشت امسال خبر داد.

حسین شفیعی اعلام کرد: عملیات خط کشی بزرگراه شیراز به زرقان و مرودشت به طول ۷۰ کیلومتر با خط گرم (رفت و برگشت بزرگراه) و خط کشی محور اصلی شیراز به خرامه به طول ۳۵ کیلومتر در اردیبهشت ماه امسال انجام شد.

او در ادامه از نصب تعداد ۸۰۰ عدد تابلو و علائم در محور‌های ایزدخواست به رحمت آباد و بند امیر و همچنین چهل چشمه به بن رود و مراد آباد مطابق مصوبات شورای ترافیک شهرستان در راستای بهبود ایمنی محور‌های ذکر شده نام برد و افزود: در لوپ خروجی تقاطع دوم زرقان نیز به طول ۱۵۰ متر نیوجرسی نصب شده است.

شفیعی همچنین افزود: ساماندهی رفوژ وسط جلوی قرارگاه شمال فارس (شامل پاکسازی رفوژ، بتن ریزی، برچیدن گارد ریل‌های منصوبه در رفوژ و نصب نیوجرسی) , رنگ آمیزی نرده و حفاظ تقاطع دوم زرقان (شاهزاده قاسم) به منظور زیبا سازی و آشکارسازی پل، ساماندهی و انجام تعمیرات گارد ریل‌های خسارت دیده در محور‌ها و ریزش برداری، تسطیح حریم محور‌ها و پاکسازی حاشیه محور‌ها از دیگر اقدامات ایمنی این اداره است که در یک ماهه گذشته صورت گرفته است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های شیراز و زرقان در پایان به تهیه و نصب تابلوی اطلاعاتی بزرگراه شیراز کازرون بنام بزرگراه شهدای قشقایی مطابق مصوبه شورای فرهنگ استان اشاره کرد و افزود: تنقیه و پاکسازی دهانه پل‌های محور شیراز سپیدان، تهیه و دپوی آسفالت سرد کیسه‌ای جهت لکه گیری مستمر محور‌های شریانی حوزه استحفاظی، واکنش سریع در تصادفات و پاکسازی صحنه تصادفات و برخورد قانونی با متخلفان و قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیر مجاز و همچنین جمع آوری دستفروشان در حریم محور‌های حوزه استحفاظی در راستای ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای به انجام رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لیلا ایزدی خرامه
۱۱:۰۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
پسران و دختران نوجوان وجوان و بزرگسال تندرست و سالم که وضع مالی خوبی دارند و وجهه اجتماعی مثبت دارند وقتی سوار ماشین شخصی هستند ،ممکن است در جاده به کارگران راهداری آب خنک تعارف کنند.