تحقق ۷۰ درصدی مصوبات سفر دولت سیزدهم به لرستان در حوزه منابع طبیعی

۷۰ درصد مصوبات سفر دولت سیزدهم به لرستان در حوزه منابع طبیعی محقق شده است.

 مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: ۷۰ درصد مصوبات سفر دولت سیزدهم به لرستان در حوزه منابع طبیعی محقق شده است.

حسین میرزایی افزود: در دولت آیت‌الله رئیسی سه کار شاخص انجام شده که یکی از آنها مردمی‌سازی و اجتماعی سازی منابع طبیعی است تا این امر به دغدغه مردم تبدیل شود.

وی ادامه داد: در این موضوع خوشبختانه موفق عمل کردیم به طوری‌که در سه سال اخیر ۱۹ هزار نفر در سامانه همیاران طبیعت ثبت‌نام کرده اند و جذب این سامانه شده اند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: طرح کاشت یک میلیارد نهال، یکی دیگر از سیاست‌های دولت سیزدهم بود که ظرف چهار سال این مهم عملیاتی می‌شود.

میرزایی با بیان اینکه در استان با مشارکت مردمی موفق شدیم در حوزه تولید نهال سه میلیون نهال توسط بخش دولتی و شش میلیون نهال توسط بخش خصوصی تولید شود، خاطرنشان کرد: در بخش مرتعداری ۲۶ هزار هکتار مدیریت مراتع را به انجام رساندیم.

وی با بیان اینکه دستاورد‌های دولت سیزدهم در حوزه جنگل، مرتع و اجتماعی‌سازی بوده است، افزود: همچنین در سفر اول هیات دولت به لرستان سه مصوبه داشتیم که شامل مدیریت زوال و خشکیدگی بلوط، آبخیزداری و آبخوانداری و احداث پاسگاه بود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان با بیان اینکه در مجموع در بحث مصوبات سفر هیأت دولت سیزدهم ۷۰ درصد این مصوبات محقق شده است، اضافه کرد: از مجموع ۱۹۰ میلیارد تومانی که برای مصوبات سفر رئیس جمهور شهید به لرستان در نظر گرفته شده بود ۱۴۰ میلیارد تومان آن تخصیص و جذب شده است.

برچسب ها: منابع طبیعی ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.