معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان اعلام کرد: با توجه به آغاز فصل گرما و افزایش مصرف برق از فردا شانزدهم خرداد مصوبه تغییر ساعت کار اجرایی می‌شود.

حاجی گلدی کر گفت: از فردا ۱۶ خرداد تا نیمه شهریور زمان فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک ها، موسسات و نهاد‌های عمومی غیر دولتی از ۶ صبح تا ساعت ۱۳ خواهد بود.

او افزود: روز‌های پنج شنبه نیز فعالیت این نهاد‌ها یک ساعت زودتر تمام می‌شود.

حاجی گلدی کر با اشاره به اینکه مابقی ساعات کار موظفی از طریق دور کاری جبران می‌شود افزود: تغییر ساعت کار اداری مربوط به تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک ها، موسسات و نهاد‌های عمومی غیر دولتی با رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری در سطح استان به استثنا مراکز درمانی، امدادی و انتظامی است.

وی تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلفند از یک ساعت قبل از خاتمه کار و در مناطق گرمسیری همزمان با خاتمه کار، دستگاه‌های سرمایشی را خاموش کنند.

کر گفت: تنظیم درجه سیستم سرمایشی اتاق‌ها بر روی حداقل دمای درجه ۲۴ تا ۲۶ درجه، خاموش نمودن سیستم‌های روشنایی و تجهیزات الکترونیکی پس از پایان وقت اداری، استفاده از مولد‌های اضطراری برق در ماه‌های خرداد، تیر و مرداد از جمله مواردی است که دستگاه‌ها مکلف به رعایت آن هستند.

وی افزود: همچنین دستگاه‌ها مکلف هستند به نحوی عمل کنند که در طول ساعت اداری مصرف برق به میزان ۴۰ درصد و در ساعات غیر اداری ۷۰ درصد کاهش یابد.

برچسب ها: تغییر ساعت ، بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.