چنارانی نماینده سابق مجلس در رقابت‌های انتخاباتی ۱۴۰۳ نام‌نویسی کرد.

هاجر چنارانی نماینده سابق مجلس با حضور  در ستاد انتخابات کشور در رقابت‌های انتخاباتی ۱۴۰۳ نام‌نویسی کرد.

دولت پیشروی ما دیگر بهانه ای برای تاختن به دولت قبل ندارد

هاجر چنارانی در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در چند دهه اخیر مشکلات اساسی داشتیم و دولت های منتخب به رقبای قبل از خود میتاختند، اما دولت پیشروی ما دیگر بهانه ای برای تاختن به دولت قبل ندارد و ما در همه دولت ها حلقه های مفقوده ای داشتیم.

وی افزود: امروز با تکیه بر دو دوره مجلس و کار با دو دولت با عزمی راسخ آمده ایم تا تشکیل دولتی انقلابی بر پایه آشتی ملی بین احزاب و گروه ها و استفاده از ظرفیت همه گروه ها را داشته باشیم.

این داوطلب ادامه داد: ۵۰ درصد جامعه را زنان تشکیل داده اند به همین دلیل آمده ایم تا سهم خودمان را مطالبه کنیم و بگوییم در جامعه ما به اندازه پتانسیل مردان، زنان اندیشمند و شایسته داریم و متاسفانه در این سال ها کمتر توانسته ایم بالاترین کرسی های سیاسی را به زنان اختصاص بدهیم و حتی در مجلس کمتر از ۶ درصد جمعیت زنان بوده اند.

چنارانی تصریح کرد: میتوان باتوجه به فرمایش رهبری که امسال را سال جهش تولید با مشارکت مردم نام نهادند گفت که مشارکت مردم حلقه مفقوده ماست که دولت ها آن را به فراموشی سپردند، به همین دلیل آمدیم تا با بکارگیری متخصصین و توجه ویژه به سلامتی و شادابی‌ جامعه، اهمیت دادن به ورزش و هنر و ارج نهادن به مقام معلم ها، استفاده از ظرفیت بانوان جامعه و ایرانیان خارج کشور و جلوگیری از فرار مغزها، توسعه گردشگری و ایجاد زمینه برای سفر مردم،رفع مشکلات سلامت و رفع مشکلات جامعه بزرگ خبرنگاران در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: برای اینکه هر رفتار صحیحی را در جامعه نهادینه کنیم باید به شکل اساسی روی آن کار کنیم و در آموزش و پرورش روی آن کار بشود، برای آینده روشن باید روی آموزش و پرورش و پرورش استعدادهای جامعه تلاش کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار