عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: تخریب و تهمت برای رسیدن به کرسی مسئولیت برخلاف مبانی دینی است.

آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز (دوشنبه ۱۴ خرداد ماه) در سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در مصلای رشت برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره امام عظیم الشان انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی و قیام ١۵ خرداد از وقایع مهم تاریخ ایران است.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ریشه در قرآن، سنت پیامبر اعظم (ص)، مذهب شیعه و قیام عاشورا دارد، افزود: این انقلاب هیچ نمادی از تفکرات غرب و شرق ندارد. 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی ایران پیر شدنی و تمام شدنی نیست، اشاره و تصریح کرد: اراده خداوند این است که اسلام در دنیا و در بین ملت‌ها سیطره پیدا کند تا حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) ایجاد شود.

به گفته آیت الله فاضل لنکرانی، امام خمینی (ره) امید بر بیداری ملت‌ها داشتند و حوادث امروز دنیا به خصوص در دانشگاه‌های غرب که دانشجویان از آرمان فلسطین دفاع می‌کنند نشان از دوراندیشی این شخصیت بزرگ تاریخ دارد.

او همچنین با تأکید بر تذکر مدام امام خمینی (ره) مبنی بر رفتار مناسب مسئولان با مردم گفت: مسئولان هرچه با رفتار خود محبت بین مردم را زیاد کنند ایمانشان به خدا بیشتر می‌شود لذا باید گفت امام خمینی (ره) آمدند تا محبت، رابطه عاطفی و همبستگی در بین مردم تحقق پیدا کند، از این رو، تخریب و تهمت برای رسیدن به کرسی‌های مسئولیت با مبانی دینی منافات دارد.

مراسم سی پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مصلای رشت

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه افرادی باید برای عرصه مسئولیت وارد میدان شوند که دغدغه خدمت داشته باشند نه اینکه دنبال قدرت باشند، افزود: خدمتگزار مردم در میان مردم باید باشد نه اینکه صرفا پشت میز بنشیند و مردم نتواند هیچگاه او را ببینند و مشکلات‌شان را برطرف کنند، شهید رئیسی از خدمتگزارانی بود که همواره در بین مردم بود.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.