سعید محمد با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا نمی‌شود.

سعید محمد رئیس اسبق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا نمی‌شود.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

با سلام و درود به روح پر فتوح حضرت امام (ره) و با آرزوی علو درجات برای شهیدان خصوصا شهید جمهور آیت الله رئیسی و با آرزوی طول عمر با عزت برای رهبر عزیز و فرزانه.

با توجه به محبت و لطف مردم عزیز خصوصا جوانان پرشور و درخواست‌های مکرر توسط بزرگان از این کمترین فرزند خود جهت ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم باستحضار ملت شریف میرسانم که ورود اینجانب در عرصه انتخابات ۱۴۰۰ صرفا در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و دستور ایشان مبنی بر تشکیل دولت جوان انقلابی بود که با اقبال عمومی روبرو گردید و البته با ترس شدیدی در بین حلقه پیر مدیریتی ناکارآمد روبرو شد و با حسادت برخی خودی‌ها و فضا سازی و تخریب توسط نفوذی‌ها و مخالفین نظام متاسفانه ابتر ماند هر چند بلافاصله و با شور انقلابی به حمایت از فرد اصلح یعنی آیت الله شهید رئیسی اهتمام ورزیدیم.

اکنون در آستانه انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری، با بررسی فرمایشات مقام معظم رهبری و ارزیابی از سیل متقاضیان و ثبت نام کنندگان که از سلایق سیاسی مختلف می‌باشند احساس می‌کنم در این دوره تکلیفی به گردن ندارم و از ثبت نام امتناع کردم البته مطمئنم که مردم آگاه و شریف ایران انشالله با مشارکت حداکثری رئیس جمهور چهاردهم را با پشتوانه قوی انتخاب خواهند کرد.

ضمن آرزوی توفیق برای رئیس جمهور چهاردهم و آمادگی برای کمک همه جانبه برای موفقیت دولت بعدی، امیدوارم خداوند متعال سرزمینم را از فقر و فساد و تبعیض به دور دارد و در پناه خداوند و اهل بیت عصمت و طهارت آینده خوبی برای مردم سرزمینم آرزومندم.

فرزند ملت 
سعید محمد
چهاردهم خرداد ۱۴۰۳

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
آخه این آقای آخوندی 14سال وزیر بوده به کدام درد مردم خورده این کاخ نشین بالا شهری و برادرش از فقر جی میداند فکر کنم برای اینکه بگه من زنده ام آمده والا به هیج دردی نمی‌خورد تو که 8سال بلای سر مسکن آوردی که مردم را بدبخت کردی مسکن مهر را مزخرف خواندی پس برای جی دوباره سر و کله آن پیدا شد واقعا خجالت نداره برو جویبار وزمردنشین زمین های سرخه حصار جه خبر وای بر تد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
چقدر خوب گفت اونجا که افراد پیر و حسادت ها و ... . با اینکه رهبری تاکید بر جوان گرایی می کنند، متاسفانه از سطوح کوچک تر مثل دانشگاه ها و ادارات بگیر تا سطوح بزرگ تر مثل وزارتخانه ها، به جوان ها آن طور که شایسته هست هنوز میدان داده نشده. کم نداریم جوان های نخبه و با تدبیر و پر تلاش.
خودم در دانشگاه این رو به چشم میبینم و کاملا حس میکنم که متاسفانه برخی افراد که سنی ازشون گذشته و در معرض بازنشستگی هستند، به جای استفاده و میدان دادن به استادان جوان، کلی مشکلات براشون درست میکنند!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
ولی باید شرکت میکردند
اگر کارایی خوبی دارند و تاثیر گذار مثبت بر حل مشکلات
باید وظیفه خودشان میدانستند و شرکت میکردند
بعد باید جوابگوی خدا باشند
Iran (Islamic Republic of)
خسنی
۱۳:۱۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
سعیدمحمدکارخوبی کردعاقلانه ولی آقای جلالی توکه شهرخودت در انتخابات مجلس رأی نیاوردن چطورانتظاردارریاست جمهوری برنده شوی انتظار معجزه داری
آخرین اخبار