معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری از اجرای ۲۰۰ برنامه مختلف در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در این شهرستان خبر داد.

شهروز کیانی گفت: ۱۴ خرداد یادآور خاطره بسیار تلخی برای ملت ایران و سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب، پرچمدار دفاع از مظلوم است که همه وجودش برای مردم می‌سوخت و این روز در تاریخ ایران فراموش نشدنی است.

او گفت: سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) امسال با دو حادثه جانسوز شهادت چهره دوست‌داشتنی و خدوم ملت ایران، شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش و مسئله فلسطین همراه است که این حوادث تبدیل به داغی نه تنها بر دل مسلمانان بلکه بر دل همه آزادی‌خواهان جهان شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گفت: موج بزرگ تظاهرات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی، بیداری جهانی برای حمایت از مردم مظلوم غزه؛ دستاورد و تلاش مداوم امام خمینی (ره) برای ایجاد اتحاد اسلامی و انسانی در دفاع از فلسطین و مقابله با رژیم صهیونسیتی است.

کیانی گفت: قیام امام خمینی (ره) در تاریخ سیاسی ایران نظیر نداشته چراکه این قیام بر کشور‌های جهان تأثیر گذار بود و تأثیرات آن تا زمان حال نیز ادامه دارد و به ثمر رسیده است.

او اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی را موجب احیای اسلام ناب محمدی (ص) دانست و گفت: امروز کشور‌های منطقه با الهام از اندیشه‌های سیاسی و اجتماعی امام راحل در برابر ظلم و ستم مستکبرین به پا خاسته و موج بیداری اسلامی را در منطقه به‌وجود آورده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.