رئیس اداره ایمنی و حریم راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: ۳۵۸ کیلومتر شیار لرزاننده طولی با اولویت میانه راه‌های دو خطه در جاده های استان طی سال گذشته اجرا شده است.

احمد رضا بخشی گفت: درصد قابل توجهی از تصادفاتی که منجر به خروج خودرو از مسیر و تجاوز به لاین مقابل می شود، به دلیل خواب آلودگی راننده است و اجرای شیار لرزاننده موجب افزایش ایمنی تردد و کاهش حوادث جاده‌ای می‌شود.

وی ادامه داد: امسال نیز حدود ۴۲۵ کیلومتر شیار لرزاننده طولی در حال اجرا در جاده های خراسان رضوی است.
رئیس اداره ایمنی و حریم راه اداره کل راهداری خراسان رضوی با اشاره به اجرای ۵۰۰ متر مربع علائم افقی و خط نوشته‌ها، طی ۲ ماهه ابتدای امسال در این استان گفت: طی این مدت سه کیلومتر حفاظ ایمنی گاردریل و نرده پل و ۶۰۰ عدد علائم ایمنی اخطاری، انتظامی و مسیر نما در طول جاده ها نصب و تعمیر شده است.
بخشی افزود: در بازه زمانی یاد شده و در راستای افزایش ضریب ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای، ۱۷۰ متر مربع تابلوی اطلاعاتی راه‌ها و ۲۰ کیلومتر شیار لرزاننده با اولویت نقاط پر تصادف، راه‌های اصلی و گردشگری تهیه، نصب و تعمیر شد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته از نظر طول راه‌ها در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

برچسب ها: ایمنی راه ، جاده ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار