فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در مهاباد گفت: ۳ سارق مسلح و مخل امنیت اجتماعی که از اعضای اصلی باند بودند، با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در مهاباد دستگیر شده‌اند.

سردار جهانبخش فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در مهاباد گفت: در پی وصول گزارش‌هایی به مجموعه انتظامی مهاباد مبنی بر اینکه تعدادی افراد مخل امنیت عمومی اقدام به سرقت به عنف از افراد و بعضاً سرقت مسلحانه در مسیر‌های فرعی مرتکب می‌شوند، پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مهاباد با تشکیل پرونده خاص و با هماهنگی و حمایت قضایی اقدام فنی و پلیسی گسترده‌ای را در این راستا آغاز کرد که این اقدامات در سه تا چهار روز گذشته نتایج بسیار مطلوبی داشته است.

وی افزود: ۳ نفر از این افراد که اعضای اصلی باند بودند، شناسایی و دستگیر شدند که از آنان بیش از چهار قبضه انواع سلاح اعم از کلاشینکف و وینچستر به همراه مهمات کشف و ضبط شده است.

سردار جهانبخش اضافه کرد: در روند بررسی‌ها تا به این لحظه اموال بسیاری از این افراد از جمله ۲۰ دستگاه گوشی تلفن همراه، بیش از ۱۰ میلیارد ریال انواع اموال مسروقه که بیشتر هم تجهیزات کشاورزی است و از کشاورزان و روستاییان به سرقت برده بودند، کشف شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با بیان روند قضایی پرونده با هماهنگی و حمایت قابل تقدیر مقام قضایی پیش می‌رود، افزود: امیدواریم تمام مال‌باختگان را به واسطه حضور متهمان در مجموعه پلیس شناسایی کنیم و اموال کشف شده را به افرادی مال باخته مسترد نماییم.

وی همچنین با اشاره به کاهش سرقت در مقایسه با پارسال اضافه کرد: ۱۷ درصد در مدت مشابه امسال نسبت به سال قبل کاهش سرقت را داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.