معاون اقتصادی استاندار کرمان: 

شرکت‌های تولیدی و صنعتی به روش‌های جدید تامین مالی توجه کنند

حسن زاده بر نگاه شرکت‌های تولیدی و صنعتی به روش‌های جدید و نوین تامین مالی تاکید کرد و گفت: به زودی همایشی در این زمینه در کرمان برگزار خواهد شد. 

یکشنبه ۱۳ خرداد ماه شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیر کل اقتصاد و دارایی، مدیر دفتر امور سرمایه‌گذاری استانداری، مدیران بانک‌های استان و نهاد‌های نظارتی و امنیتی برگزار شد. 

امیر حسن‌زاده، معاون اقتصادی استاندار کرمان بر اطلاع‌رسانی خدمات ارائه شده از سوی بانک‌ها تاکید کرد و گفت: با رویکرد جهاد تبیین، باید خدمات دولت را به اطلاع عموم مردم رساند. 

وی بر نگاه شرکت‌های تولیدی و صنعتی به روش‌های جدید و نوین تامین مالی تاکید داشت و افزود: به زودی همایشی در این زمینه در کرمان برگزار خواهد شد.   

حسن‌زاده ادامه داد: تسهیلات اشتغال زایی از اهمیت زیادی برخوردار است و باید جدی گرفته شود و در اولویت بانک‌ها قرار گیرد، اما باید دقت شود این تسهیلات با کمترین انحراف پرداخت شود. 

وی با گرامیداشت یاد و خاطر امام خمینی (ره) و شهید آیت‌الله رئیسی گفت: حادثه دردناک شهادت آیت‌الله رئیسی ضایعه دردناکی بود، اما مسیر خدمت‌رسانی در انقلاب اسلامی فراهم است. 

معاون اقتصادی استاندار کرمان بیان داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، کار کردن عبادت است و باید این فرصت را غنیمت شمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.