آمادگی کردستان برای میزبانی از مسافران در تعطیلات خرداد

تأسیسات گردشگری استان کردستان اعم از مراکز اقامتی، واحد‌های پذیرایی و مجتمع‌های بین‌راهی برای میزبانی از گردشگران در تعطیلات خرداد و تابستان آمادگی کامل دارند.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان ویژه ایام تعطیلات نیمه خرداد و تعطیلات تابستان پیش‌رو، اظهار کرد: ساماندهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی و داخل شهری برای رفاه حال مسافران و گردشگران امری لازم و ضروری است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

کیومرث حبیبی افزود: طبق نظرسنجی‌های انجام شده در ایام تعطیلات نوروز و عید فطر امسال، مسافران و گردشگران ورودی به استان از ارائه خدمات توسط ستاد اجرایی خدمات‌سفر رضایت داشته‌اند.

ویبا بیان اینکه رضایت‌مندی و خاطره‌خوش گردشگران از سفر به استان قطعا موجب توسعه گردشگری در بلندمدت خواهد شد، گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی برای میزبانی شایسته از مسافران و تأمین سفری امن، هم‌افزایی و همکاری لازم را داشته باشند.

پیش بینی افزایش ورود گردشگران به کردستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان هم در این جلسه گفت: در ایام تعطیلات نیمه خرداد و فصل تابستان شاهد افزایش چشم‌گیر ورود گردشگران به کردستان خواهیم بود و نیاز است با برنامه‌ریزی و ایجاد انسجام و هماهنگی میان کمیته‌ها و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر، در خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران اهتمام ویژه‌ای انجام شود.

منصور مهرزاد اظهار کرد: به‌منظور نظارت دقیق بر نحوه ارائه خدمات در مراکز گردشگری، بازدید‌های نظارتی کارشناسان این مجموعه بر تاسیسات گردشگری آغاز شده و تا پایان تعطیلات به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی از آمادگی موزه‌ها و بنا‌های تاریخی این استان برای میزبانی از گردشگران در تعطیلات پیش‌رو خبر داد و افزود: تأسیسات گردشگری استان اعم از مراکز اقامتی، واحد‌های پذیرایی و مجتمع‌های بین‌راهی نیز آمادگی ارائه خدمات و میزبانی از گردشگران در این ایام را دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.