مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: امسال بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات قرض الحسنه اشتغال بلند مدت برای مددجویان اختصاص یافته است.

 

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: در صورت تامین و تخصیص کامل بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار،  با همکاری بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرائی بیش از ۱۵ هزار فرصت شغلی جدید برای مددجویان ایجاد می‌شود.

وی افزود: بر اساس ضوابط و مقررات، پس از بررسی‌های میدانی و فنی و تایید مددجویان مستعد اشتغال و متقاضیان واجد شرایط به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: سقف پرداخت تسهیلات اشتغالزایی فردی برای طرح‌های خوداشتغالی بر اساس سرانه‌های سال گذشته تا مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان است.

باسره افزود: سقف تسهیلات در طرح‌های ویژه همچون مکانیزاسیون کشاورزی، کارگاه‌های تولیدی متوسط در برخی رشته‌های خاص و با اشتغالزایی بیش از ۳ نفر تا ۳۰۰ میلیون تومان و در تسهیلات کارفرمایی نیز ۱۵۰ میلیون تومان از منابع قرض الحسنه بانک‌ها به ازای هر نفر فرصت شغلی ایجاد شده دارای بیمه تامین اجتماعی برای مددجویان توسط کارفرما است. 

وی گفت: مددجویان و نیازمندان واجد شرایطی که جزء دهک‌های درآمدی پایین جامعه و فاقد بیمه پردازی هستند برای اطلاع از شرایط اختصاصی دریافت تسهیلات و بررسی‌های تکمیلی به صورت حضوری به کمیته امداد محل سکونت خود مراجعه و یا با مراجعه به سامانه حیات به نشانی hayat.emdad.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند. 

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته با پرداخت ۹۳۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه برای ۱۰ هزار و ۶۷۴ فرصت شغلی جدید برای مددجویان تحت پوشش ایجاد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.