ایمانیه:

۸۵ درصد مصوبات سفر اول استاندار به استهبان عملیاتی شده است

استاندار فارس در پایان دومین سفر خود به شهرستان استهبان از عملیاتی شدن بیش از ۸۵ درصد از مصوبات سفر اول خود به این شهرستان خبر داد.

محمدهادی ایمانیه در پایان سفر به شهرستان قرآنی استهبان ضمن تشکر از مهمان نوازی مردم شریف این شهرستان، امام جمعه، فرماندار و سایر روسای ادارات گفت: امروز برای دومین بار خدمت مردم عزیز و قرآنی شهرستان استهبان رسیدیم، برای مرور مصوبات سفر قبلی که از ۱۵ مصوبه آن بیش از ۸۵ درصد اجرایی شده است.

استاندار فارس در ادامه از تصویب حدودا بیست مصوبه جدید برای رفع مشکلات این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: عمده ترین مشکل این شهرستان، مباحث مرتبط با تامین آب، بویژه آب آشامیدنی است که برای برخی نقاط این منطقه نیز ایجاد مشکل کرده است؛ امیدواریم با کمک بودجه و اعتبارات ویژه ای که به تصویب رساندیم مشکلات مردم عزیز حل شود.

محمد هادی ایمانیه، مسائل مرتبط با راه، ورزش، مدارس نیمه تمام، اورژانس، آمبولانس، بیمارستان، دانشکده علوم پزشکی و... را از جمله مواردی ذکر کرد که در این جلسه مطرح و تصمیماتی برای آن اتخاذ شد و افزود: امیدواریم با تصویب این مصوبات مردم اصیل و با اصالت، فرهنگ مدار و معتقد استهبان رفاه و آرامش بیشتری داشته باشند.

او با بیان اینکه بخش اعظمی از مشکلات در سفرهای شهرستانی مرتفع می شود از علاقمندی خود برای حضور در جمع مردم سخن گفت و خاطر نشان کرد: رویکرد دولت سیزدهم گفتگوی بی واسطه و رودر رو با مردم در قالب های گوناگون بوده است؛ به همین سبب در دور دوم سفر به شهرستان های استان، برپایی ملاقات مردمی با فعالان اقتصادی، سرمایه‌گذاران و عموم مردم یکی از برنامه های ثابت مدیریت ارشد استان تعریف شده است.

نماینده عالی دولت در فارس در بخش دیگر سخنان خود، آمادگی استان برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران اسلامی را مورد توجه قرار داد و گفت: فارسی های متدین از جمله در شهرستان های نی ریز، بختگان، فسا، داراب، زرین دشت و... همواره پررنگ در انتخابات همراهی کرده اند.

او ادامه داد: انتخابات چهاردهمین رئیس دولت جمهوری اسلامی بیاد شهید عزیز ما، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی که جان خود را در راه خدمت به کشور فدا کرد، با مشارکت آحاد مردم با شکوه تر و بهتر از گذشته برگزار خواهد شد.

ایمانیه در پایان تصریح کرد: از مسئولین استان توقع دارم که فعالیت ها و تلاش را کاهش ندهند بلکه در مسیر افزایش خدمت رسانی گام بردارند و زودتر از آنچه پیش بینی شده است، طرح ها را به اتمام برسانند و شهد شیرین خدمت رسانی را به یاد شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی به ملت شریف ایران تقدیم کنند.

لازم به ذکر است نماینده عالی دولت در استان فارس در سفر نیم روزه خود به شهرستان قرآنی استهبان، علاوه بر اینکه در شورای اداری شه ستان شرکت کرد، بصورت میدانی از پروژه نهضت ملی جهش مسکن استهبان بازدید و بی واسطه با تعدادی از سرمایه گذاران، فعالان اقتصادی و مردم به گفتگو نشست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار