مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بالاترین درصد استخدام از طریق آزمون استخدامی معلمی در کشور متعلق به شهر اصفهان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: استان اصفهان امسال استخدام ویژه‌ای داشت و بالاترین درصد استخدام در کشور متعلق به این شهر بود ۳هزار و ۸۶۰ نفر در مقطع ابتدایی، ۲هزار و ۴۰۰ نفر متوسطه و هزار نفر در کیفیت بخشی استخدام شدند.

محمدرضا ابراهیمی افزود: ارزیابی آموزش ابتدایی به پایان رسیده و آموزش متوسطه و کیفیت هم به زودی ارزیابی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش تشریح کرد: در سال آینده مشکل کمبود نیروی انسانی کمتر می‌شود و تا مردادماه تعیین تکلیف می‌شود.

او  گفت: در خصوص آزمون‌های سراسری هر امتحانی که در پایه دهم، یازدهم و دوازدهم از دانش‌آموز گرفته می‌شود در راستای توصیه‌های مقام معظم رهبری و تکلیفات رئیس شورای عالی آموزش و پرورش و رئیس جمهور شهید، قرار است در آینده ارزیابی دانشگاه‌ها بر همین اساس صورت گیرد و کنکور محسوب شود.

ابراهیمی افزود: تابستان دوره ویژه برای آموزش پرورش در حوزه ثبت‌نام دانش‌آموزان، سازماندهی نیروی انسانی و آماده‌سازی فضا برای سال آینده است که همه اینها با عنوان طرح بزرگ مهر تعریف می‌شود. 

او گفت: طرح مهر، بزرگترین طرح کشور است و نیازمند همکاری، همیاری و همدلی نهاد‌های مختلف و فرمانداران به عنوان رؤسای شورای آموزش پرورش و سایر اعضای شورای آموزش پرورش شهرستان‌ها است. 

مدیرکل اموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اوقات فراغت موضوع اصلی شورای آموزش پرورش استان در اردیبهشت‌ماه بود، در شهرستان‌هایی که شورای آموزش و پرورش تشکیل نشده رؤسای شورا‌ها جلسات را تشکیل دهند و اقدامی عاجل انجام دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
احسنت به استان اصفهان انشالله بیشتر این حرفا معلم جذب کنید به بقیه استان ها هم صادر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
خاک بر سر پذیرش آن کسی که از دانشگاه فارغ شده پذیرفته نشده ولی در عوض فرد با 38سال سن ودو تا بچه پذیرفته شده نیروی جوان همیشه اولویت داشت
Iran (Islamic Republic of)
سما
۰۰:۰۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
مشکل نه از شماست نه از اون فرد ۳۸ ساله. ممکنه ایشون هم چندین سال باشه که غیرانتفاعی یا خرید خدمات داره تدریس میکنه و الان کوله بهر تجربه ست. نمیشه ایراد گرفت. مشکل از اونجاست که وقتی متولدای دهه ۶۰ بین ۲۰ تا ۳۰ سال بودند و موقع استخدامشون بود هیچ ازمون استخدامی نبود یا خیلی خیلی محدود بود حالا این بندگان خدا مونون تو صف استخدام و رقابت با دهه ۷۰ ها و ۸۰ ها.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۱:۰۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
بیشترین پذیرش رو تو آزمون استخدامی شاید ذاشت ولی پذیرشش در کنکور فرهنگیان خیلی کم هست خصوصا رشته های تجربی و ریاضی در رشته تجربی اصلا زیست و شیمی نمیگیره در صورتی که شاید بچه‌ها به امید قبولی توی این رشته کنکور فرهنگیان رو انتخاب کردن ، در بیشتر استانها رشته ها پذیرش داشت غیر استان اصفهان
بهتر نبود بجای پذیرش زیاد تو ازمون استخدامی کمی بیشتر به فکر بچه های کنکوری بودند
Iran (Islamic Republic of)
ارزو
۰۹:۳۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
نه عزیز تو دبیری ام ظرفیت هاش تک هست همون ماده ۲۸
فقط تو اموزگاری ظرفیت بالا بود