رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: ثبت‌نام نخستین دوره آموزش عکاسی جنوب آذربایجان‌غربی امسال با هدف ارتقای سواد تصویری، هنری و یادگیری عمومی هنر عکاسی در این شهرستان آغاز شده است.

رحیم بایزیدی رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: نخستین دوره آموزش عکاسی جنوب آذربایجان‌غربی در قالب ۴۴ ساعت طی ۲ ماه با حضور اساتید برجسته عکاسی این شهرستان برگزار شده و به شرکت‌کنندگان پس از پایان دوره گواهینامه معتبر از سوی معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می‌شود.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره می‌توانند از امروز تا ۳۰ خردادماه امسال با مراجعه به دفتر انجمن سینمای جوانان مهاباد واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در این دوره ثبت‌نام کنند.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد در ادامه گفت: برای این دوره شرایط سنی در نظر گرفته نشده و علاقه‌مندان از شهر‌های مختلف استان امکان شرکت در این دوره آموزشی را دارند.

وی اضافه کرد: پارسال همیچنین کارگاه آموزشی مشاغل سینمایی (عکاسی و فتوشاپ) و کارگاه آسیب شناسی فیلم کوتاه نیز با حضور علاقمندان این حوزه برگزار شد.

انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از انجمن‌های ۶۰ گانه سینمای جوانان در ایران است که از سال ۱۳۶۶ در این شهرستان راه‌اندازی شد و تاکنون به بیش از سه هزار هنرجو در رشته‌های مختلف فیلم‌سازی، تدوین و عکاسی را آموزش داده و هم اکنون دارای ۱۰۰ نفر عضو فعال است.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.