مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: باید قهرمانی تیم را به عنوان روز هوادار در تاریخ ثبت کرد.

 رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس پس از کسب قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، اظهار کرد: این قهرمانی را به همه هواداران پرشمار پرسپولیس در سراسر ایران تبریک می‌گویم. امروز را باید به عنوان روز هوادار در تاریخ ثبت کرد. استادیوم پر بود و ۴۰-۵۰ هزار هوادار نیز بیرون منتظر ماندند. 

او افزود: نظم خوبی در استادیوم حاکم بود و هواداران به جز تشویق تیم خود، کار دیگری نداشتند. یک لحظه هم از تشویق عقب‌نشینی نکردند. این مردم شایسته بهترین‌ها هستند. این برد شاید بتواند مقداری از این محبت‌ها را جبران کند. باید از شبکه سه که تمام مراحل پخش را جهت نشان دادن صحنه‌های قشنگ برای میلیون‌ها نفری که نتوانستند این صحنه‌های زیبا را در ورزشگاه ببینند، تشکر کنم. 

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: همچنین باید تشکر ویژه‌ای از بانک شهر داشته باشم که در همین ۵-۶ روز اخیر نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان به پرسپولیس تزریق کرد. یقین دارم با این پشتیبانی می‌توانیم در آینده خود را برای تقابل با تیم‌های مدعی در آسیا آماده کنیم. هرچند بضاعت آنچنانی نداریم اما باید در حد خود با غیرت ایرانی، صحنه‌های زیبایی را ایجاد کنیم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
قهرمانیمون مبارک
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۲۲:۰۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
آقای درویش لطفا حامد لک یار دوازدهم تیمتان که منجربه قهرمانی لنگپولیس شد جهت شرکت در جشن قهرمانی تیمتون دعوت نمایید !!!!
آخرین اخبار