هشت‌هزار زائر از استان مرکزی با شعار «امامِ وعده‌های صادق» در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) شرکت می‌کنند.

هشت‌هزار نفر از مردم استان برای مراسم ارتحال معمار کبیر انقلاب، به مرقد مطهر حضرت امام (ره) اعزام می‌شوند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان در نشست خبری برنامه‌های سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: این تعداد زائر به شکل کاروانی از ۱۲ شهرستان استان به آیین ارتحال امام راحل در تهران اعزام می‌شوند.

سرهنگ گودرزی شعار امسال هفته امام‌شناسی را «امامِ وعده‌های صادق» عنوان کرد و افزود: پیش‌بینی شده سه هزار نفر نیز با خودرو‌های شخصی از استان به این آیین اعزام شوند.

برنامه‌های ویژه‌ای نیز در طول مدت سفر برای زائران به حرم مطهر امام راحل از جمله حضور در شهر مقدس قم و زیارت حصرت معصومه (س)، جمکران و گلزار شهدای تهران در نظر گرفته شده است.

او با توجه به استقبال بی نظیر برای اعزام و شرکت در برنامه‌ها گفت: اجرای مسابقه، حضور راوی در هر کاروان برای معرفی بیشتر سیره و سبک زندگی امام راحل، تبیین وعده‌های صادق امام راحل و معرفی چهره‌های الهی و سیاسی حضرت امام، تبیین اندیشه و سیره امام راحل در اسلام ناب و مسئله فلسطین از دیگر برنامه‌ها است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله افزود: علاوه بر اعزام زائران به مرقد مطهر حضرت امام (ره)، در تمامی شهرستان‌ها برنامه‌هایی برای ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال امام و ۱۵ خرداد پیش بینی شده که در مصلی‌ها و مساجد برگزار خواهد شد و یک برنامه ویژه نیز باحضور مسئولان استانی و کشوری در خمین برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.