نخستین جشنواره ملی رسانه ای جام جوانی امروز با معرفی آثار برتر در گرگان به کار خود پایان داد.

حامد ملاحسنی دبیر جشنواره گفت: ۷۲۰ اثر از ۲۲ استان کشور در چهار قالب عکس، صوت، فیلم و خبر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که هیئت داوران ۱۷ اثر را به عنوان برتر انتخاب کرد.

او افزود: فراخوان جشنواره اول اسفندماه سال ۱۴۰۲ منتشرشد و بعد از یک دوره تمدید آثار رسیده با محوریت فعالیت جوانان، ارزیابی و مورد داوری قرار گرفت.

دبیر اولین جشنواره‌ی ملی رسانه‌ای جام جوانی اضافه کرد: جشنواره با موضوعات مختلف از جمله روایت پیشرفت جوانان طراحی شده بود که با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری و پیگیری مجدانه رئیس جمهور شهید و اهمیت حضور جوانان در عرصه‌های مختلف جامعه با هدف سازندگی و پیشرفت نظام در حوزه‌های گوناگون این مسأله در تصمیم گیری داوران لحاظ شد.

کامیار دادستان دیوان محاسبات کشور مهمان مراسم اختتامیه این جشنواره در گرگان بود و در سخنانی گفت: یکی از تاکیدات رئیس جمهور شهید این بود که جوانان برای پذیرش مسئولیت‌های بزرگ و جدید خود را آماده کنند.

تاجیک مدیر کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش هم در سخنانی گفت: اهالی رسانه نقش موثری در تولید محتوا و نشر آن در جامعه دارند.

رسول شکری نیا مدیر کل صداوسیمای گلستان هم در این مراسم به بیان ویژگی‌های هنر و هنرمند متعهد از نگام امام راحل عظیم الشان پرداخت.

برچسب ها: جشنواره ، عکس و فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.