نماینده مردم بهار و کبودراهنگ گفت: عملیات اجرایی طرح مجتمع آبرسانی جمشیدآبادبا اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان در شهرستان بهار آغاز شد.

نماینده مردم بهار و کبودرهنگ در مجلس ،در آیین کلنگ زنی مجتمع آبرسانی جمشید آباد ضمن تسلیت ایام ارتحال امام راحل(ره) ، و  گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت: امروز کار بسیار ارزشمندی شروع می شود و این منطقه  محروم در تامین آب چندین سال در سختی های فراوان بود گفت : مجلس انقلابی در کنار دولت مردمی برای رفع مشکلات مردم به ویژه مناطق محروم بوده و این اقدامات از برکات و یادگار دولت شهید جمهور آیت الله رئیسی است .

فتح الله توسلی گفت : اعتبارات شهرستان، پاسخگوی نیازهای شهرستان نیست  و ده ها جلسه برگزار شد، تیم کارشناسی  وزارت نیرو به منطقه آمد  پروژه ها را بررسی کردیم  تا تامین اعتبار پروژه های آبرسانی انجام شود، که منطقه به ویژه روستاییانی که چندین سال مشکل  آب را داشتند حل شود.

وی ادامه داد : با پیگیری هایی که صورت گرفت 135 میلیارد تومان برای طرح های آبرسانی از از محل بند ی تبطره 15 بصورت ویژه برای شهرستان های بهار و کبودراهنگ اخذ شده  که اکنون ۵۰ میلیارد آن تخصیص پیدا کرده است.

   نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ در ادامه سخنان خود به برخي اظهار نظرها  در خصوص مسائل شهرستان بهار اشاره کرد و اين گونه صحبت ها را دور از واقعيات عنوان كرد و گفت: انتخابات مجلس به پایان رسیده و با اعتماد مردم اینجانب مجددا خادم شما در مجلس دوازدهم هستم و در خدمت به مردم به ویژه حوزه انتخابیه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و نخواهیم کرد.

وی افزود:اکنون فصل همدلی برای خدمت به مردم است  و باید با وحدت  در جهت حل مشکلات قدم برداشت که متاسفانه  الان حدود ۳ماه است که بعضی  ها هنوز در حال و هوای انتخابات هستند و مدام از تریبون های مختلف به این حواشی دامن می زنند.

توسلی  با تأکید بر اینکه  برای خدمت به مردم باید شهر آرامش داشته باشد و ایجاد حواشی و چالش فقط مسیر خدمت رسانی را کندتر خواهد کرد گفت: مديران بايد بدون توجه به اين حواشي ها تنها براي مردم كار كنند و نهايت تلاش خود را بكار گيرند و این  حواشی خللي در اراده ما براي حل مشكلات مردم ايجاد نخواهد كرد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ با اشاره به اینکه همدلی و هم‌افزایی نکاتی است که همواره در صحبت‌های رهبر انقلاب به عنوان یکی از کلیدواژه‌های اصلی استفاده شده است اشاره کرد و گفت: باید مردم را به وحدت و آرامش دعوت کرد و امید آفرینی در بین مردم ایجاد شود.

فتح الله توسلی گفت: مردم باید حس کنند مشکلات در حال حل شدن است ،مردم را به آینده امیدوار کنید، از اظهار نظرات منفی که موجب ناامیدی و یاس در بین مردم می شود باید پرهیز شود  چرا که دشمنان به دنبال ايجاد نا اميدي در جامعه هستند.

وی همچنین ادامه داد: مناطق محروم اعتبارات خاصی دارد،در شاخص های ملی کبودراهنگ جزء مناطق محروم است و بهار را شامل نمی شود ولی با این حال داریم جبران می کنیم و از مناطق دیگر اعتبار اخذ میشود  و تلاش ها و پیگیری های فرماندار شهرستان بهار نیز قابل تقدیر است و مطمئن باشید که پیگیر مشکلات هستیم و از حداکثر ظرفیت استفاده خواهیم کرد.

برچسب ها: افتتاح ، طرح ابرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.