بونوچی: می‌خواهم به عنوان مربی یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم

بازیکن تیم فوتبال یوونتوس گفت: رویای من این است که به عنوان مربی یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم، زیرا به عنوان یک بازیکن موفق نشدم.

لئوناردو بونوچی مدافع تیم فوتبال یوونتوس پس از خداحافظی از جهان فوتبال گفت: جای زخمی که هنوز دردناک است. من دوست داشتم پایان متفاوتی در یوونتوس داشته باشم، اما شاید هنوز زمانش نرسیده است. پس از آن اتفاقات، در ابتدا خیلی عصبانی شدم و علیه باشگاه اقدام قانونی کردم، اما در ادامه از تصمیم خود کوتاه آمدم و فکر می‌کنم که کار درستی انجام دادم. یوونتوس برای من همه‌کار کرد و همه چیز من بود. هرچند خیلی محبوب نبودم، اما هرگز ماسک نزدم و همیشه خود واقعی‌ام بودم. سعی کردم هر وقت اشتباه می‌کنم، عواقب آن را قبول کنم.

او در خصوص اختلافش با آلگری بیان کرد: ما آخرین بار در اودینه با یکدیگر صحبت کردیم. با وجود تمام اختلاف نظرها، فکر می‌کنم همه چیز می‌توانست به گونه‌ای متفاوت مدیریت شود، حتی اگر من را دیگر نمی‌خواستند، باید طور دیگری با من رفتار می‌شد. اگر الگری را در جایی ملاقات کنم، شاید به او سلام کنم، اما هرگز با او قهوه نمی‌خورم.

بونوچی درباره عملکرد فصل گذشته یوونتوس گفت: وقتی برای یوونتوس بازی می‌کنید، نباید به کسب سهمیه راضی باشید. این تیم می‌تواند با اینتر و بقیه رقابت کند و همیشه جاه طلب بماند.

او در خصوص آرزوی هایش عنوان کرد: رویای من این است که به عنوان مربی یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم، زیرا به عنوان یک بازیکن موفق نشدم. اگر جورجو کیه‌لینی هم قبول می‌کرد که مدیرعامل تیم شود، اتفاقات جالب تری می‌توانست رخ دهد! به هر حال هر دوی ما باید کسب تجربه کنیم و بعدا به دنبال بازگشت به یوونتوس باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار