مرکز جامع رادیوتراپی، شیمی درمانی و پزشکی هسته‌ای ایلام با حضور نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی و استاندار ایلام در محوطه بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی رازی کلنگ زنی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام در آیین کلنگ زنی  مرکز جامع رادیوتراپی، شیمی درمانی و پزشکی هسته‌ای ایلام ، اظهار کرد: این پروژه در فاز اول با اعتبار ۵۶۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شده است.

هدایت حیدری زاده با بیان اینکه این مرکز به مساحت ۶ هزار و ۷۵۰ متر مربع در سه طبقه طراحی شده است، ابراز کرد: اعتبار ساخت این مرکز از محل اعتبارات وزارت نفت تأمین شده است.

وی تصریح کرد: طبقه همکف این مرکز رادیوتراپی، طبقه اول پزشکی هسته‌ای و طبقه دوم ویژه شیمی درمانی خواهد بود و قرار است که در ۱۲ ماه فاز اول آن به بهره‌برداری برسد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان ایلام ابراز کرد: بهره‌برداری از این مرکز نقش مهمی در کاهش هزینه‌های درمان بیماران این استان و مراجعه به سایر استان‌های کشور برای درمان دارد.

به گزارش ایرنا، این مراسم با حضور حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، سارا فلاحی و اسدالله چراغی نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.