برنامه‌های گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در خراسان رضوی اعلام شد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه برنامه‌های بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای ۱۵ خرداد را اعلام کرد.

حجت الاسلام سید محمد سلطانی گفت: مراسم سی ‌و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و بزرگداشت شهدای ۱۵ خرداد عصر روز دوشنبه هفته کنونی با سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: سخنران آیین گرامیداشت سالروز قیام ۱۵ خرداد نیز حجت الاسلام قاضی ‌عسگر تولیت ‌آستان ‌عبدالعظیم ‌حسنی خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برگزاری محفل انس با قرآن، اعزام هشت‌ هزار نفر در قالب کاروان‌های زیارتی از سطح استان به مرقد مطهر امام راحل(ره)، برگزاری نشست معرفتی و روشنگری ویژه گرامیداشت‌ امام(ره) در محل پایگاه‌های مقاومت بسیج، برپایی نمایشگاه به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره)، برگزاری جلسات پرسمان دینی و حلقه‌های معرفتی، نشست علمای شیعه و سنت در مناطق تلفیقی برخی دیگر از برنامه‌های ویژه این ایام است.

سلطانی افزود: ۱۴خرداد ۱۳۶۸ ملت بزرگ ایران و آزادگان جهان در غم جانگداز و فراق رهبر حکیم خویش به سوگ نشستند. امام خمینی(ره) با سلوک علمـی و عملی خویش که همان اصول اسلام و سنت ائمه معصومین‌(ع) بود راه مبارزه و قدرت مقابله علیه ظالمان و ستمکاران را به ما آموخت. بی تردید فقدان آن عبد صالح برای ملت قدرشناس ایران همواره ضایعه‌ای بزرگ بود که با انتخاب جانشین صالح و شایسته، رادمرد مبارزی همچون رهبر معظم انقلاب آن خط نورانی و الهی همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: ۱۵ خرداد نیز یادآور مجاهدت و دلاوری رادمردانی است که با اقتدا به امام و مقتدای خویش جاودان شدند و با نثار خون خویش نقطه عطفی در مبارزات مردم ایران علیه نظام ستمشاهی آفریدند و عزت و اقتدار را برای ملت و کشور به ارمغان آوردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار