آماده‌باش ۵۰۰ آتش‌نشان در اطراف حرم مطهر امام خمینی (ره)

آتش‌نشانان شهر تهران همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی در ۷۰ نقطه از اطراف حرم مطهر مستقر می‌شوند.

 قدرت اله محمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران بزرگ گفت: علاوه بر آماده باش کامل ۱۳۸ ایستگاه آتش نشانی پایتخت در سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، تعدادی از آتش نشانان به همراه تجهیزات، موتور سیکلت‌ها و خودرو‌های عملیاتی با استقرار در اطراف محل برگزاری مراسم، تامین ایمنی این مراسم را به صورت همه جانبه بر عهده می‌گیرند.

وی درباره استقرار نیرو‌های آتش نشانی پایتخت برای تأمین ایمنی مراسم ارتحال امام (ره) تصریح کرد: ۵۰۰ نفر آتش نشان به همراه ۲۱۰ دستگاه انواع خودرو‌های عملیاتی سبک و سنگین و موتورسیکلت‌های آتش نشانی در ۷۰ نقطه از جمله درب‌های ورودی حرم مطهر، پارکینگ ها، صحن ها، شبستان ها، بزرگرا‌ه‌ها و خیابان‌های منتهی به حرم امام خمینی (ره)، عوارضی تهران-قم و ... مستقر می‌شوند و تامین ایمنی مراسم را بر عهده خواهند داشت.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: نیرو‌های آتش نشانی از شامگاه روز یکشنبه ۱۳ خرداد در نقاط از پیش تعیین شده مستقر می‌شوند و تا پایان مراسم و عادی شدن تردد در معابر، در این نقاط مستقر هستند و مدیران عملیاتی نیز در طول برگزاری مراسم با خودرو‌های خود به صورت گشت زنی از نقاط استقرار آتش نشانان بازدید می‌کنند.

 دکتر قدرت اله محمدی با اشاره به اینکه همه ۱۳۸ ایستگاه آتش نشانی در روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد در آماده باش کامل به سر می‌برند، خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌شود حین برگزاری مراسم در این روز، حتما نکات ایمنی را مدنظر قرار دهند و در صورت بروز هرگونه حادثه، ضمن حفظ خونسردی سریعا مراتب را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار