رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی گفت: به دنبال تعامل پارک علم و فناوری با دانشگاه‌ها، پارسال ۵۸ دستیار فناور در ۲۴ شرکت در استان مشغول به کار شدند.

مجیدی رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: هدایت انجمن‌های علمی و همکاری با واحد‌های فناور از جمله اهداف ما در تعامل با دانشگاه‌هاست که این اقدام باعث جهت دهی فعالیت‌ها می‌شود. 

او افزود: در همین جهت پارسال ۵۸ دستیار فناور در ۲۴ شرکت در استان مشغول به کار شده، نیروی مورد نیاز شرکت تأمین شد و اعتقاد داریم که این شرکت‌ها نقش اصلی در مردم‌سازی اقتصاد را دارند.

مجیدی بیان‌ کرد: ۲۱۷ واحد شرکت فناور در پارک علم و فناوری استان وجود دارد و ۵ مرکز رشد در بیرجند، طبس، فردوس و قاین وجود دارد و از ظرفیت‌های استان برای هم افزایی استفاده می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی ادامه داد: پارک علم و فناوری استان در ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان در کشور سطح الف و رتبه ۶ را کسب کرد که در این سطح همتراز با استان‌های اصفهان، اردبیل، قزوین، بوشهر، کرمان و خوزستان قرار داشت و شاخص ارزیابی در این ستاد پیشرفت پارک‌های علم و فناوری نسبت به قبل است.

او عنوان کرد: پنجره خدماتی در پارک علم و فناوری ایجاد کردیم که تمام افراد صاحب ایده می‌توانند وارد سایت www.skstp.ir شوند و در قسمت پنجره خدمات ایده خود را وارد کرده و فرم‌های لازم را تکمیل کنند؛ بررسی طرح‌های این افراد صاحب ایده از سوی کارشناسان به صورت حضوری انجام می‌شود و نتایج آن در سایت قرار می‌گیرد تا فرد بتواند مراحل پیگیری درخواست خود را به صورت الکترونیکی دنبال کند.

مجیدی تصریح کرد: ما در پارک علم و فناوری استان هیچ طرحی را رد نمی‌کنیم بلکه بعد از کارشناسی طرح‌ها در صورتی که ضعیف بود، پیشنهاداتی برای ارتقای آن می‌دهیم و یا اگر طرحی قبول شد به عنوان مرکز پیش رشد یا رشد معرفی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.