شهردار منطقه ۱۹ خبر داد؛

فرصت ۳ ماهه به پاساژ کوه نور برای اخذ تأییدیه‌های ایمنی

شهردار منطقه ۱۹ از فرصت ۳ ماهه به پاساژ کوه نور برای اخذ تاییده‌های ایمنی خبر داد.

حسین اخگرپور در حاشیه آیین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری منطقه ۱۹ در خصوص سرنوشت پاساژ کوه نور در منطقه ۱۹ اظهار کرد: این پاساژ اخطار آتش‌نشانی و ایمنی داشت که مقام قضایی چند ماه به این مجموعه فرصت داد که نسبت به رفع مشکلات و اخذ تاییدیه ضوابط ایمنی اقدام کند.

وی افزود: امیدواریم متولیان این پاساژ نسبت به اتخاذ تدابیر لازم و اخذ مجوز‌ها اقدام کنند در غیر این صورت برخورد قانونی با آنها انجام خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۹ در خصوص ساماندهی گلفروشان در محدوده منطقه ۱۹ نیز اظهار کرد: در دو مرحله ظرف یک ماه گذشته در راستای ساماندهی اجتماعی طرحی اجرایی شد که این طرح با هماهنگی همه عوامل از جمله بهزیستی صورت گرفت. در اولین مرحله ۸۳ نفر از کودکانی که توسط برخی افراد مورد سوء‌استفاده قرار می‌گرفتند جمع‌آوری شده و در مرحله دوم نیز ۲۰ نفر از این کودکان نیز توسط عوامل بهزیستی جمع‌آوری شدند.

وی تأکید کرد: باید به این نکته توجه کنیم که قانون منع به کارگیری کودکان و استفاده از آنها برای کار کاملا مشخص است و این قانون توسط برخی از این افراد زیرپا گذاشته شده بود که با اخذ دستور قضایی و هماهنگی و همراهی عوامل شهرداری این کودکان جمع‌آوری شدند. از سوی دیگر با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران به صورت کلی یک نظم و هماهنگی در این حوزه ایجاد خواهیم کرد.

اخگرپور در خصوص ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در این منطقه تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی عوامل شهرداری در منطقه ۱۹ ساخت‌وساز جدیدی شکل نگرفته و گا‌ها تخلفات کوچکی که روی می‌دهد و از طریق سامانه نظارتی ۱۳۷ گزارش می‌شود با فوریت با این تخلفات برخورد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار