در نشست مدیرعامل و اعضای مجمع خیرین تعلیم و تربیت استان فارس با مدیرکل صداوسیمای فارس بر افزایش تعامل و همکاری‌ها بین این دومجموعه تاکید شد.

مدیرعامل مجمع خیرین تعلیم و تربیت فارس با بیان اینکه این مجمع از بازماندگان از تحصیل حمایت می‌کند گفت: با توجه به تحولات جامعه مسائل تعلیم و تربیت هم دچار تغییرات شده است و امروزه بازماندگان از تحصیل کمتر به دلیل مسائل مالی از تعلیم و تربیت دور می‌شوند بلکه مسائل دیگری در این امر تاثیر دارند.

محمدحسین روزیطلب با بیان اینکه در بحث بازماندگان از تحصیل در استان فارس صداوسیما می‌تواند کمک‌های خوبی به این مجمع داشته باشد افزود:
این همکاری‌ها و کمک‌ها می‌تواند موجب آسیب شناسی و رفع موانع تحصیلی دانش آموزان شود و آنها را به مسیر تعلیم و تربیت بازگرداند.

او بر توجه به آموزش نسل جوان برای استمرار رشد جامعه تاکید کرد.

مدیرکل صداوسیمای فارس هم در این نشست با بیان اینکه تعلیم و تربیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بالاترین خیر و نیکی‌ها نجات انسان هاست که مجمع خیرین تعلیم و تربیت این کار را بر عهده دارد

او افزود: باید جامعه را نسبت به بازماندگی از تحصیل آگاه و ریشه‌های آن را پیدا کرد و به سمت رفع موانع و مشکلات در این زمینه رفت.

پهلوانیان افزود: صداوسیمای فارس آمادگی دارد با کار‌های پژوهشی و برنامه سازی مبتنی بر پژوهش در این حوزه، مجمع خیرین تعلیم و تربیت استان فارس را در رسیدن به اهداف و انجام ماموریت‌های خود یاری دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار