رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از غرق شدن جوان ۱۷ ساله در رودخانه خرسان در محدوده تنگ سریز یاسوج خبر داد.

 محمدامین نیکویی نژاد گفت: پس از اطلاع از خبر غرق شدن پسر جوان ۱۷ ساله در رودخانه خرسان متصل به رودخانه بشار در محدوده تنگ سریز ، آمبولانس پایگاه اورژانس جاده ای پاتاوه به محل حادثه اعزام شد.
 
وی ادامه داد: با حضور کارشناسان فوریت های پزشکی، نیروهای هلال احمر، آتش نشانی و نیروی انتظامی در محل حادثه ،حدود یک ساعت و نیم بعد جسد بیجان این جوان از آب بیرون کشیده شد.
 
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: پس از بررسی امدادگران اورژانس، جوان علایم حیاتی نداشت اما بلافاصله اقدامات پیشرفته احیا قلبی ریوی شروع شد و به بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج منتقل شد اما ادامه احیا در مرکز درمانی هم بی تاثیر بود.
 
سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: بر اساس آمارهای موجود، تعداد قابل توجهی از موارد غرق‌شدگی در رودخانه‌ها و آب‌های کم عمق اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: باتوجه به وجود رودخانه‌های خروشان در استان، بسیاری از این رودخانه‌ها با وجود ظاهری آرام، بسیار خطرناک و عمیق هستند، به نحوی که فرد بعد از چند قدم جلو رفتن در رودخانه، متوجه عمق زیاد آن و گرفتار گرداب می‌شود، بنابراین توصیه می‌شود مردم عزیز بدون آگاهی از وضعیت رودخانه، هرگز برای شنا در آن اقدام نکنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.