چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی، با کسب نشان طلا و مقام قهرمانی محمدمبین عظیمی جوان کشتی‌گیر کردستانی در روز پایانی پیگیری شد.

 

 مسابقات پنج وزن دوم پیکار‌های مسابقات کشتی بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی، امروز _جمعه یازدهم خرداد_ در سالن شش هزار نفری مجموعه انقلاب زنجان آغاز شد .

در رقابت‌های وزن ۹۲ کیلوگرم «محمد مبین عظیمی» کشتی‌گیر کردستانی پای به عرصه مسابقات گذاشت و با عملکردی درخور تحسین، با کسب چهار پیروزی متوالی و مقتدرانه به مقام قهرمانی دست یافت.

تیم کردستان در این مسابقات با هدایت و مربیگری «علی عظیمی» مربی مطرح کردستانی با سه کشتی‌گیر حضور یافت و با درخششی خیره کننده، دو نشان طلا و یک نشان برنز را در معتبرترین رویداد بین‌المللی کشتی ایران، کسب کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در محل برگزاری مسابقات حضور پیدا کرد و از نزدیک نظاره‌گر مبارزات دلیرانه مبین عظیمی در این پیکار‌ها بود.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان نیز امشب با صدور پیامی درخشش کشتی گیران کردستانی در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی و کسب مدال‌های طلا و برنز توسط ورزشکاران کردستانی را تبریک گفت که متن پیام به شرح زیر است:

باری دیگر جوانان شایسته کردستانی با درخشش در عرصه بین‌المللی و کسب عناوین برتر در رقابت‌های معتبر کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی نام استان کردستان و ایران اسلامی را طنین‌انداز میادین ورزشی کردند.

جوانان این خطه قهرمان‌پرور همواره نشان داده‌اند که در عرصه‌های مختلف با همت و تعصب مثال‌زدنی خود و با توکل بر لطف خداوند متعال حرف‌ها برای گفتن دارند و آماده اند تا با افتخار پرچم مقدس ایران اسلامی را به اهتزاز درآورند.

این بار نیز کسب عزت و سربلندی ملی برای کشور عزیزمان با تلاش کشتی گیران کردستانی رقم خورد و سرود پرافتخار جمهوری اسلامی ایران به همت این جوانان قهرمان طنین‌انداز میدان بین‌المللی جام تختی شد.

اینجانب موفقیت جوانان و افتخارآفرینی کشتی گیران کردستانی و کسب دو مدال طلا و یک نشان برنز توسط آقایان محمدمبین عظیمی، محمدحسین نوروزیان و هادی شرف‌بیانی در رقابت‌های بین‌المللی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی را به تمامی مردم عزیز استان به ویژه جامعه ورزشی و خانواده بزرگ کشتی کردستان تبریک عرض نموده و موفقیت جوانان کردستانی در همه عرصه‌ها را از خداوند منان آرزومندم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۱ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
کشتی گیر ۹۲ کیلو کردستان در صورت حمایت، می تواند یک اسطوره جدید کشتی ایران باشد .
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۹:۵۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
با تعریف و تمجیدی که کردین سطح این کشتی گیر مشخص شد... ارزش یک کشتی گیر به لیست نفراتی هستش که تونسته ببره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
با پیروزی بر چه رقبایی؟؟!!! افغانستان و ارمنستان
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۲۰:۲۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
چیه نمیتونی ببینی قهرمان شده؟