بیانیه جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران در حمایت از پزشکیان

جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این جبهه کماکان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز حامی مسعود پزشکیان است.

بیانیه جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران در حمایت از مسعود پزشکیان به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

 ملت شریف ایران باسلام واحترام

مجموعه احزاب وتشکل‌های همسو عضو جبهه مستقلین واعتدالگرایان ایران که در دور اول انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم با تشکیل۱۱۴ ستاد در سراسر کشور از دکترمسعود پزشکیان حمایت کرده بودیم و در مرحله دوم انتخابات نیزاز کاندیدای محبوب دکتر مسعود پزشکیان اعلام حمایت می‌کنیم.

ما از دکتر پزشکیان حمایت می‌کنیم که به عقب برنگردیم. ما نمی‌خواهیم با روی کارآمدن تندرو‌ها جنگ فرسایشی دیگری بر مردم تحمیل شودو تورم وگرانی وبی ارزش شدن پول ملی وتحریم هادرکشور بیش ازاین ادامه داشته باشد. ما برای همه ایران و ایرانیان زندگی و آرامش می‌خواهیم. ما از تندروی، قشری‌گری و قشری نگری بیزاریم.

با اطمینان به فعالان سیاسی و نخبگان مردم اعلام می‌کنیم که به صلاحشان است که همگان پای صندوق‌های اخذ رآی بیایندومشارکت حداکثری را مدنظر داشته باشند.

ما از همه مردم، بویژه جوان‌ها و نوجوان‌ها که آینده آنها به انتخاب امروزشان ارتباط مستقیم دارد دعوت می‌کنیم، اندکی تامل کنند، تفکر کنند، به صحنه انتخابات بیایندو به کاندیدای اکثریت مردم دکتر پزشکیان که خود حامی احزاب کشوربوده وهست، رای بدهند تا اقلیت تندرو برکشور حاکم نشود. با رای به دکتر مسعود پزشکیان، آرامش، زندگی و امید به آینده روشن را انتخاب کنید. خدایارتان باد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار